Hallo meiden, Ik zit even met een dringend vraagje waarvan ik hoop dat jullie een antwoord hebben. Ik heb hier laats ook eens een topic geplaatst over wat jullie bij diaree deden. Dat is nu voorbij maar nu is mijn grote kleine man snipverkouden. Het loopt hem de neusgaten uit. Nu ben ik even onzeker over iets. Hij slaapt op het moment als een grote. En dit ben ik niet echt van hem gewend.Om 8uur is hij vanochtend uit bed gekomen. Flesje gehad 250cc, schoon leeg en daarna een half plak krente brood. 10 uur half 11 hem weer op bed gedaan. Om half 2 hem er maar uitgehaald want hij lag nog heeel diep te slapen. Weer een fles250cc en later 2 lange vingers. 3uur half 4 hem maar weer op bed gedaan hij lag te gapen en vreselijk in zijn ogen te wrijven. En hij ligt nu nog te pitten . Hij heeft geen koorts of zo iets. Zou het zijn dat hij aan genezen is en dat hij daarom zo veel slaapt of zou ik nog op andere dingen moeten chekken. Ideeën? Alvast bedankt van een onzekere mamma Oja, het is nu al 6uur s avonds
Vera is ook heel erg verkouden en heeft koorts. Wat ze dan graag doen is bij je op schoot slapen. Verkoudheid alleen al is erg vermoeiend, dus ik denk niet dat het heel gek is dat hij lang slaapt. Alleen goed naar mijn idee. Prettig dat hij in ieder geval in zijn eigen bedje ligt
Dankje voor het snelle antwoord Dushi Want onderhand begon ik echt onzeker erover te worden. Want hij slaapt overdag echt nooit zoveel.
Volgens onze boekjes hier is een laat middagslaapje een kwalitatief beter slaapje. Het kan wel de slaap 's nachts beïnvloeden. Dit zeggen ze over een kindje die niet zwaar verkouden is, dus ik denk niet dat je vannacht problemen hebt.
Stom is dat eigenlijk he, als je zoiets van iemand anders zou lezen zou je misschien denken: Dat hij/zij meer slaapt is niet erg omdat het lichaam beter wil worden. En als het jezelf overkomt dan slaat ineens de twijfel toe. Tenminste ik heb dat Beterschap met je knulletje, het is zo vervelend als je kindje ziekjes is @Dushi: Hoe laat is een laat middag slaapje dan ongeveer als ik vragen mag?
Lekker veel laten slapen hoor. Hij heeft het nodig nu. Hugo sliep ook enorm veel toen hij ziek was. Pas als het slapen 's nachts niet meer goed gaat, dan zou ik de slaapjes overdag wat gaan inkorten. Beterschap met je ventje!
hihihihi, dankje wel meiden Ik herken helemaaaal wat je bedoelt bloem. Je leest de vraag van een ander en je denkt, hmmm dat doe je toch zus of zo. En gebeurt het een keer bij je zelf ga je op een gegeven moment toch twijfelen en vooral omdat hij nog met oud en nieuw echt stevig aan de buikgriep was. (wat trouwens een snoepje van een foto zeg )