ik zag vandaag een vriendin die ook zwanger is en die had echt een supergave jumpsuit aan van mama licious. gekocht op wehkamp.nl. maar hij is nu uitverkocht (heb geen maatje 36) heb al gezocht, maar kan hem nergens anders vinden? weet iemand hem te vinden? liefst maat xl.
Ik weet dat je de zwarte bij de Prenatal kan krijgen. I.i.g. in Utrecht (bij Vredenburg en Kanaleneiland). Ik had een blauwe besteld bij Wehkamp, maar kreeg een week later een bericht dat ze uitverkocht zijn. Dus als iemand nog een blauwe maat L heeft dan hou ik me ook aanbevolen!
Bedoel je die met driekwart pijp en strikjes bij de schouders? Ik heb die in het zwart bij Babydump gekocht.
ja die bedoel ik hier in de buurt is er ook een winkeltje wat volgens mij mama licious verkoopt? zal daar eens kijken. mocht iemand hem online weten te vinden??
Ik verkoop hem in de winkel, weet zo uit mijn hoofd niet welke maat ik nog heb maar pb me maar met maat kleur en telefoon nummer dan kan ik dinsdag ff kijken...
ik heb nony gepb't @sebasel4a, mocht ze jou maat ook nog hebben, kan die wel samen opgestuurd worden is net zo handig.
Ziet er erg leuk uit!! Maar denk dat mijn vriend het niks vindt Hihihi Lijkt me wel heerlijk zitten hoor!
@sanjor, haha, dat probleem heb ik ook wel eens, vind ik iets erg mooi vind vriend het stom maar ik heb het geluk dat hij 3maanden weg is voor werk dus dan doe ik aan wat ik leuk vind en hij stom
Hoe valt de maat eigenlijk? Die S? Heb wel vaker bij Wehkamp besteld maar dan is het meestal te groot:S