Hey meiden, ik hou van mijn vent en hij van mij - we vinden elkaar lief, leuk en lekker, maar vrijen tijdens de beroemde belangrijke dagen is gewoon nix. We doen het, maar het kost veel moeite. Ik voel me beurtelings boos, angstig en blij. Het spontane is eraf en ik merk dat ik toch wel gefocust ben op mijn eisprong. ROTgedoe. Vandaag voel ik me heel kwetsbaar en ik had nooit gedacht dat een kindje maken zo stressvol zou kunnen zijn... Muts ben ik. En blijf ik. Morgen lach ik erom, maar nu even niet.
Het is al bijna morgen... dan kun je weer lachen! Ik herken het ook hoor. Onze 'beroemde' periode duurt erg lang omdat ik heel onregelmatig ben, dus stel je maar voor... Soms is het lekker en spannend en nieuw, maar soms is het toch een beetje 'moeten'. groetjes OLga
Thanx. Ik was het even kwijt, hoor. Ook ik rommel wat aan met mijn cycli. Dan voel ik iets...dan weer niets... die eieren van mij zijn volgens mijn vaak genoeg hardgekookt
Ik herken het heel goed. Ook bij ons is het meer moeten dan willen... Heel naar en geeft te veel stress waardoor het bij beiden niet lekker lukt. Er hangt ook zo veel vanaf en het wordt bijna een missieopdracht die uitgevoerd moet worden. Wij vinden het wel moeilijk om die "missie" los te laten tijdens het vrijen en enig voorspel is ook ver te zoeken... iemand tips door ervaring misschien?
Moeilijk, het moet wel fijn blijven. Probeer het leuk te houden tijdens die dagen, nieuwe standjes, sexy ondergoed, kaarsje..andere plek dan je bed..
Ik sluit me bij Natasja aan. Doe eens gek. Niet alleen s'avonds in bed. Kan ook s'ochtends, onder de douche etc. Nu moet ik zeggen dat we pas voor de tweede ronde gaan. Maar ook met de eerste twee kinderen heb ik nooit tegen mijn man gezegt wanneer mijn ei was. Zo had hij de stress niet. En ik deed expres extra mijn best. Moet ik wel zeggen dat ik bij beide zwanger was in een maand waarin we maar erg weinig geklust hadden.
Ook ik sluit me bij Natasja aan. Probeer eens wat nieuws...........doe de gordijnen dicht in de woonkamer en leef je daar uit. Kan het me overigens wel voorstellen hoor Groetjes Nadia
Dank voor de tips. Inderdaad wil ik voortaan ook mijn dagen niet vertellen aan hem. Dat geeft hem in ieder geval wat meer rust en dat scheelt stukken. Maar hij weet dat ik heel graag moeder wil worden en dat we nou ook weer niet zoveel tijd meer hebben qua mijn leeftijd. Want ik wil er wel meer dan 1. Maar het is echt anders sexen. Heel stom maar ik voel me dan niet sexy maar anders. Heel moeilijk te omschrijven... Nouja, ik ga het maar anders aanpakken en niks vertellen verder aan hem en eens denken hoe ik rond mijn dagen in december de boel kan opleuken! Misschien leuk onder de kerstboom?
eerst lekker (uit) eten dan samen in bad of onder de douche .... lekker relaxen en dan lekker ontspannen sex zonder kalender tijd, of thermometer. Ik geloof best dat het niet mee valt en voor mij is het handig praten natuurlijk. Maar zorg dat je er weer plezier in krijgt, ontspannen is en dat geloof ik heilig het halve werk!
Dank je voor je reactie! En wat heerlijk dat je zwanger bent. Inderdaad hoor je vaak dat ontspanning meer helpt dan wat er nu gaande is. Meestal is het toch op meer onverwachte momenten gelukt dus dat zal ik dan toch meer moeten laten gebeuren. Maar tis lastig hoor om dat los te laten...
haihai ik begrijp helemaal wat je door maakt wij zitten nu in dezelfde situatie ik heb er ook helemaal geen lol meer aan, maar ik heb sinds gisteren kunnen stoppen met klussen want ben gisteren bij de echoscopie geweest en daar bleek dat ik een eisprong heb gehad , dus nu is het afwachten of we ongi worden over 2 weken. Ik wens je heel veel succes en probeer er maar het beste ervan te maken. liefs marlon
Hey, dit hoor je zo vaak: vrouwen die zwanger willen worden zijn er dan zo mee bezig en dan lukt 't niet. Volgens mij is de kans op dat het lukt het grootste als je er gewoon lol aan hebt, dat je het beiden lekker vind. Ik kan me best voorstellen dat het spannender wordt als je ouder bent, zo van: zal het nog wel lukken? Probeer je mannetje te verrassen met enorm spannende lingerie ofzo
Ik herken het ook wel een beetje. Wij zijn daarbij ook al 10 jaar bij elkaar en 3,5 jaar getrouwd. Alle trucjes zijn wel al eens de revue gepasseerd. Ik moet zeggen dat bij ons nog steeds het weekendje weg super werkt!
weekendje weg, werkt inderdaad altijd. het kan inderdaad lastig zijn en het is zeker ook een lastige situatie. maar je kan in ieder geval de manieren proberen die de andere al geschreven hebben. werkt het niet, kun je misschien proberen om er even met je man over te praten. kijk wat hij vin d, probeer samen iets te verzinnen waardoor het weer spannend wordt. ik wens je in ieder geval veel succes
Dank jullie voor de berichtjes! Ik heb er kortgeleden met hem al over gehad en we hebben aan elkaar verteld hoe we het weer lekker zouden gaan vinden enzo. Maar in tegenstelling tot de meeste andere mannen is hij redelijk gesloten hierover en is niet zo'n enorm sexbeest (we hebben dus zowiezo niet zo heel vaak sex). En dus komt het initiatief vaak van mijn kant en ik zie het dus meer als een missie dan lol op dit moment. Dat maakt het wat lastiger. Maar goed, ik vertrouw er maar op dat het volgende keer beter gaat. Geen verhalen van mijn kant meer naar hem toe erover, geen moeten meer, al vroeg op de avond proberen iets leuks op te bouwen en mn best doen om het ontspannen te maken. Wel fijn om ff te horen dat meer mensen het herkennen.