buitenspeelgoed dreumes!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mik25, Mar 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoi meiden,

ik wil graag lekker met donique in de achtertuin gaan spelen en laten spelen. we willen geen zandbak ivm koivijver en grote speeltoestellen zie ik ook nog niet zo zitten.

maar wat voor speelgoed gebruiken jullie kids in de achtertuin/buiten????? wil zo graag dat ze daar ook wat te doen heeft en zich goed kan vermaken.

ze is nu anderhalf jaar!

gr kim

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

plastic speelhuisje en een klein glijbaantje vond dochter vorig jaar erg leuk. Net als de babyschommel.

3. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    tsjah...wij hebben een glijbaan...en een speelhuisje. Er komt nog een zandbak en voor warme dagen hebben we een zwembadje....

Maar vorig jaar alleen zwembadje en een bal...dat was genoeg hahaha...toen was ze ook 1,5. Nu is ze niet zo tevreden meer met alleen dat....en wil ze meer om mee te spelen... (alles gekregen hoor!)

Ze krijgt ook een fiets voor haar verjaardag...dus daar kan ze ook op...en ze heeft een prinsessenscooter gekregen van haar opa......kan ze misschien ook op rijden.

Zoals je ziet best wel veel grote dingen toch.....maar een doos met blokken kon ze zich op 1,5 jarige leefitje en nu nog ook heeeel lang en goed mee vermaken hoor! En een pop met poppenwagen...altijd fun!! (wel eentje die mee in bad kan hahaha) zo hadden wij een stoffen pop.....maja die was dus inene zijknat.....hihi...

succes ermee! En vooral genieten hoe ze spelen met niets...dat is ook leuk!!

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,032
    1,853
    113
    Provincie Groningen
    Ik hou ook absoluut niet van grote speeltoestellen in de tuin.
    Denk dat ik Valerie gewoon laat spelen met een loopauto, een bal, stoepkrijt, en verder gewoon speelgoed die we binnen ook gebruiken.

5. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    ik wil een zandbak voor Gijs.. verder heb ik er nog niet zo over nagedacht..

Als ik een vijver zou hebben werd die dicht gegooid.. Vind ik veel te eng...

6. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

Nov 23, 2009
    1,411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    loopauto trekkar met auto''s erin. Serviesje van plastic. Bal.

7. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    tja de koivijver is goed afgedekt dus daar kan absoluut niets mee gebeuren hoor.

oke dus allemaal ballen etc. ik ga eens even kijken. vind het toch moeilijk want nu wil ze mama nadoen en gaat graven. bah!

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wij hebben een loopauto. een popen buggie
    en wat blokken speciaal voor buiten.
    en laast heb ik bij het goed (tweede hands winkel) keukenspulletjes gekocht voor in haar speelhuisje. en wil nog een eigen picknick tafel voor haar

9. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    hier staat er een loopauto buiten, glijbaan en een speelhuisje. er komt nog een zandbak bij.

de loopauto word het meeste gebruikt hier

10. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ga denk ik toch voor iets groots namelijk een zandbak!

denk ik!

11. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij hebben zo'n klein glijbaantje, een speelhuisje, en zo'n wipwap... maar ze speelt met de simpelste dingen het leukst... zoals een soort tuinierssetje waar een tasje bij zit, daar schept ze dan zand in en gooit het er weer uit en ga zo maar een uur door... hihi beetje water erbij en het is helemaal feest hoor... heb daarom ook zo'n water en zand tafel besteld....

12. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

Mar 30, 2008
    704
    0
    0
    Een plastic hobbelpaard, mijn zoontje is er nu al verzot op. En een zandbak.

13. lidi

lidi Lid

Dec 10, 2007
    82
    0
    0
    sociaal pedagogisch hulpverleenster
    Zand en waterrrrrrrr paar simpele emmertjes / vormpjes / gietertje / schepjes..... heel goed voor de ontwikkeling en grooooooooot plezier voor de kindekes!

14. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hier willen we graag een zandbak. Kan niet wachten om met mijn dochter in de zandbak te spelen. Geweldig om zandtaartjes en kasteeltjes enzo te maken hihi. Mama is zelf ook weer een beetje kind.:D

15. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
  16. firegirl

firegirl Niet meer actief

Ik ga een zwembadje bij het Kruidvat kopen en Emma heeft een loopauto. Is voor nu wel voldoende vind ik. Gewoon rondkijken in de natuur is natuurlijk ook erg leuk!

17. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
  18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Driewieler (met zo'n duw stang) bal, bloemtjes planten,
    babyschommel,stoepkrijt, zwembadje en de doos met wasknijpers!!! Ik denk dat het laatste het meest favoriet is!

19. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    driewieler hebben we al. stoepkrijt ook. wasknijpers gaat hhaar velletje regelmatig tussen zitten en dan.......................... is de tuin te klein dus die doen we niet meer hahahahahahaha

denk toch dat ik voor die van bart smit ga maar vanavond even overleggen met manlief!

20. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,806
    4,191
    113
    wij hebben een glijbaan. verder natuurlijk zwembadje, loopfiets, wipkip. Verder kan ze buiten stoepkrijten en met al haar gewone speelgoed spelen. Geef mijn meisje d'r pop en ze is helemaal blij!

Share This Page