Hahaha ach ja, t komt of het komt niet. Bij mij werden ze huge, van D naar F, maar na BV ook stretchmarks op m'n borsten en slappere huid, dus misschien blij wezen
Ben nu 28 weken zwanger. Aanhet begin zijn mijn borsten half maatje denk ik gegroeid. Maar volgens mij groeie ze meestal twee maten aan het einde van je zwangerschap. Dus dan zal je nog even geduld moeten hebben haha.
Ik zou willen dat die van mij minder waren gegroeid want van D naar G en tweemaal 6 mnd borstvoeding zijn ze er nu echt niet mooier op geworden! Inmiddels met 16 weken zwangerschap zijn ze weer mooi vol en rond, maar ze zijn eigenlijk heel erg slap geworden met veel stretchmarks en ik denk eraan om er na deze zwangerschap en borstvoeding periode iets aan te laten doen. Ik schaam me ervoor in de sauna
Hier nu een cupje groter. Zeker vanaf 20 weken. Sindsdien geen verschil. Weet uit ervaringen dat ze na de bevalling echt groter worden met borstvoeding. Sommigen vrouwen krijgen tijdens zwangerschap geen grotere borsten en sommigen wel zeker 2 cupmqten groter. Kan bij jou ook echt nog wel wat komen hoor!
Haha wees blij. Hier ook twee maten groter, maar vind het maar niks. En van de eerste zwangerschap weet ik nog, dat het er niet mooier van wordt als je stopt met bv.
Haha! Geduld Bij mn eerste zwschap duurde het ook lang. Pas tegen het eind hoefde ik een grotere bh te kopen. Helaas na de borstvoeding weer terug bij af Nu weer zwanger en de bh's die ik toen kocht, zitten nu goed. Ben benieuwd dus strax Komt echt wel!
Ik ben zo blij dat ze maar 1 maat zijn gegroeid. Van 70F naar 75G. Geloof me, wilt niet minimaal 60 a 70 euro kwijt zijn voor een bh.
Hahahahah ik ken het!! Hier zijn ze een kleine cupmaat gegroeid maat ik weet nog wel dat toen de kinderen geboren waren en de bv echt opgang kwam dat ze nog een stuk groeiden. Ik was trots!!!!!! Niet dat daar wat van overbleef hoor ahhaha maar wow ik was echt blij met m'n boobies
1 cup groter tijdens de zwangerschap en dat gebeurde de eerste weken, daarna stil blijven staan op 75C bijna 2 weken terug bevallen. Eerste dagen stuwing gehad en toen was mijn shirtje goed gevuld Nu stuwing weg en ze zijn weer precies hetzelfde als voor mijn zwangerschap, cup 75b. Had mij voorbereid op andere borsten na de zwangerschap, maar ze zien d'r nog hetzelfde uit als ervoor...
Nou, dat hoeft dus helemaal niet. Bij m'n eerste zwangerschap nooit iets gemerkt, ook niet tegen het einde. Ook ik verheugde me er enigszins op dat ze zouden groeien, maar het enige wat groter leek te worden, waren mijn tepels 2 dagen na de geboorte idd stuwing en toen waren ze wel vol, vooral hard eigenlijk.. Maar dat was ook zo weer weg. En ook deze zwangerschap.. Eigenlijk hetzelfde als de eerste.
Ik verheugde me ook op grotere borsten. Helemaal omdat ik maar een a cupje heb. Tot nu toe zijn ze maar een klein beetje gegroeid van een kleine cup a naar een "normale" cup a
Hier ook normaal een À cup, nu sinds 2 weken een nieuwe bh gekocht, eindelijk een B, maar wel een beschaafde B 😁 Ik ga er niet meer. Van uit dat ze nog veel gaan groeien, hoop wel stiekem dat ze zo blijven als nu, zijn wel stukje voller hihi
Bij mij zijn ze langzaam aan voller geworden van een bescheiden cup B naar een volle C. Het eerste trimester waren ze wel pijnlijk en strak maar nog niet groter, ik draag pas sinds ongeveer wk 25 een grotere Bh.