zoogcompressen onnodig, te weinig voeding?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door petra2278, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    hoi hoi, in de eerste week had ik die zoogcompressen meer dan nodig.....bij mijn andere 2 kinderen had ik ze ook nodig....maar nu eigenlijk niet en dat baart me zorgen....

al 1,5 week zijn de compressen droog....onnodig...
    als er eem x 4 of 5 uur tussen een voeding zit; ik heb nergens last van, ook niet van de stuwing, melk drupt er ook niet al uit vlak voor t aanleggen...

heb ik wel genoeg voeding?
    wie herkent dit?

2. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ik heb ook geen zoogcompressen nodig gehad, geen stuwing of druppende borsten. En ik voed inmiddels meer dan 8 maanden.
    Denk dat je je daar dus geen zorgen over hoeft te maken.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nee hoor, idd geen zorgen om maken. Je borsten zijn gewoon zindelijk en je hebt geen compressen nodig.

Hier bij de oudste twee de eerste maanden wel zoogcompressen gebruikt en die waren ook echt wel nodig, daarna waren mijn borsten zindelijk :p. Bij de jongste heb ik ze eigenlijk nooit nodig gehad en ook niet gebruikt.

4. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    dat is fijn te hoen!!! thanks!

5. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik had mijn zoogcompressen ook amper nodig. Vooral voor de tsr van de andere borst wanneer ze uit de eerste ging drinken.

Gewoon naar je meisje kijken. Is ze tevreden? Plast ze genoeg? Groeit ze goed? Geen probleem dan!

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb ze hier ook amper nodig, in elk geval de eerste weken niet. Nu iets meer omdat ze wat minder vaak wil drinken. Moet ze ivm spruw vaak verwisselen maar anders zou ik er vrij lang mee kunnen doen.
    Zegt dus niks, hier melk zat en een dame die erg hard groeit.

7. Bloem2

Bloem2 Niet meer actief

Hahaha :D
    Nou, die van mij hebben ook nog nooit een "luier" nodig gehad hoor!

Geen zorgen om maken :)

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tja haha dat zindelijk heb ik van hier en vond hem zo grappig :p!
    Want ja eigenlijk is een zoogcompres gewoon een luier voor 'incontinente' borsten :p!

Deel Deze Pagina