Na aanleiding van een eerder geopend topic...(help ik zit in de put(bedrogen) zit iets me nog niet helemaal lekker en ik kan er met niemand over praten... ik heb nl een gsmnummer en een voornaam maar nu zoek ik hiervan het adres. Ik weet ook ong de regio waar ze woont. Kan je dat? ik weet zelf niet wat ik hiermee wil bereiken maar ik wil het wel graag weten
Je kunt het nummer niet googlen? Maar, waarom wil je dit weten? Omdat je denkt dat je man nog meer liegt? Of is dit die vrouw?
ik weet het eerlijk gezegd allemaal zelf niet meer...ik ben verschrikkelijk in de war. ik kan mijn gevoelens nergens kwijt...ik ben nog steeds boos, verdrietig enz...volgens mijn man is dit helemaal nergens voor nodig en ik maar niet moet luisteren naar mijn gedachten.
Ik vind zijn reactie niet kloppen, eerder alarmerend.. Je mag mij altijd een pb sturen, kun je je frustratie misschien wat meer kwijt en kan ik je evt helpen?
ik ga verder in het topic help ik zit in de put bedrogen alle reacties zijn welkom!! ik heb ze nodig!!!