Sinds gisteravond heel veel krampen en tot 3 x stolsels verloren,vandaag de hele niets. Ben vandaag weer in het ziekenhuis geweest. Weer een echo gehad. Het vruchtje zit er nog steeds!!!!!!!!!!!!! Door naar de gynaeceloog,die zegt we gaan niet meer afwachten,want vandaag heb je niets verloren,dus morgen ga ik je curruteren. Daar kon ik het mee doen...... Schrik even,maar wel beter denk ik dan maar. Nu net sinds een half uurtje verlies ik dus continu stolsels en bloed (hele bergen naar mijn idee) Volgens mij als het zo doorgaat hoef ik morgen niet eens meer gecurruteerd te worden. DAT HOOP IK EIGENLIJK WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(ben bang voor de narcose) Morgen meer duidelijkheid. Kareltje
Het klinkt heel stom maar ik ben heel erg opgelucht dat het nu zo spontaan komt en zo veel,want ik zie echt op tegen die currutage. Voel me heel goed ondanks de krampen.
Hoi Kareltje, Ik hoop ook voor je dat het alsnog zelf afkomt, maar anders hoef jij je echt niet druk te maken over de curettage, dit valt echt reuze mee. Veel sterkte straks. Liefs Hope
Kareltje, Heel veel sterkte vandaag! Ik hoop voor je dat het niet hoeft te gebeuren (ik deel je angst, maar volgens velen valt het reuze mee..niet iets om je echt heel druk om te maken) Remember that! Hou je taai.. Mirre
Kareltje heel veel sterkte meid. Je mag ook een ruggeprik hoor. Ze geven jou de keus of algehele narcose of ruggeprik. Ik denk aan je.
Sterkte... ik hoop voor jou dat het natuurlijk gaat. Ik persoonlijk vond de curretage echt een fluitje van een cent. Amper last van de narcose (misschien beetje beetje hoofdpijn en extra last van de warmte). Ik ben hiervoor al 3 keer eerder onder narcose geweest en vond dit echt de meest relaxte keer. Lichamelijk dan. Emotioneel vond ik dit natuurlijk het moeilijkst Succes iig!
Hoi meis, ik hoop dat alles je mee is gevallen. Ik vond het zelf erg mee vallen( helaas heb ik 2x een curettage gehad en 1x een spontane mk, dus ik weet waar ik over praat) Ik wil je heel erg veel sterkte wensen voor de komende tijd. Knuffel mussie
Nou heb vrijdag inderdaad de curretage ondergaan. Wat heb ik me druk zitten maken om niets zeg. Alles is me heel erg meegevallen!!!!!!!!!!!!! Vandaag zaterdag verlies ik al geen bloed meer,maar dat zal vast wel komen in de loop van de dag. Want het kan volgens mijn niet met een dag al over wezen. Heb ook verder geen pijn meer,en toen het vanzelf moest komen liep ik de hele dag met krampen rond. Wel geestelijk vind ik het moeilijk hoor het is nu echt weg. Maar we slaan er ons doorheen. liefs kareltje
Ik ben blij dat het je meegevallen is .We kunnen zeggen, dat zeiden we toch?? Maar ook dit moet je eerst (helaas) mee maken voordat je erover kunt oordelen. Maar meestal zit je jezelf op te vreten voor niks. Ja, waar je je druk om kan maken is idd het gevoel waar je mee naar huis gaat. Ik voelde me enorm leeg, dus geestelijk deed en doet het (bij mij tenminste) veel meer dan lichamelijk. Bloedverlies kan nog komen, de 1 heeft het wat meer dan de ander.Ik verlies soms nog wat oud bloed en dan is het bij mij maandag 2 weken geleden dat ik een curettage heb gehad De 1e 2 dagen had ik wel helder bloed, maar geen golven hoor, viel ook wel mee En ik vind het een geruststellende gedachte dat alles weer schoon is van binnen, na een curettage. Nou lieverd, heel veel sterkte met alles en je weet, als je wilt praten....... Liefs, mussie
Hoi Kareltje, fijn dat het je lichamelijk is meegevallen. Wat betreft het bloedverlies (ik heb het ergens anders ook al beschreven), kan dat nog tot anderhalve week na de curretage starten. Bij mij was het ook niks meer, maar na een week begon het toch een beetje. Ook dat is wel weinig hoor, maar hou er rekening mee dat het nog kan komen... Sterkte de komende tijd. Het zal met pieken en dalen gaan, maar uiteindelijk gaat het steeds beter
Gelukkig is het idd meegevallen. Ik hoop dat het geestelijke deel ook z`n plaats krijgt, maar dat zal nog even duren. Veel sterkte ermee, liefs Hope