hoi meiden vanmorgen naar de juwelier gegaan ze had wat ringen besteld om te bekijken en daar zat er 1 bij die ik helemaal geweldig vond die heb ik nu besteld en nu morgen even met de urn langs om wat as er uit te laten halen ik durf dat zelf niet en dan is ie volgende week klaar pfff ben wel blij ermee ik maak zo snel mogelijk een foto als ik hem weer heb en de naam en geboortedatum laten ze erin graveren raar dat je zo blij met iets kunt zijn he
hoi meis kan me voorstellen dat je er heel gelukkig mee bent,heb je hem voor altijd dicht bij je.Ben zelf ook al wezen kijken bij het crematorium,daar hebben ze ze hier ook. Sorry dat ik even niet op het forum ben geweest,wel gelezen maar niet gereageerd(kon het even niet aan) maar geweldig dat die ring al zo snel klaar is(ik wacht op je foto ben benieuwd. veel liefs debby
hoi meid maakt niet uit je komt hier wanneer je wilt en je het aankunt! ik had ze idd ook bij crematorium gezien maar daar vond ik ze niet super en ook heel duur en deze juwelier bewerkt ze zelf dus dat scheelt al een hoop zei ze en nu heb ik iets wat ik wel mooi vind en das toch belangrijk want je wilt hem toch levenslang dragen zoek op je gemak meid en neem echt alleen iets waar je je goed bij voelt succes! ik laat zo snel mogelijk zien wat ik heb als ik hem goed op de foto krijg
ik zie wel of het lukt met je foto. ik doe ook alles rustig aan,ik moet er gewoon tegenaanlopen en denken dat is hem (heb geen haast komt vanzelf op mijn pad) 'liefs debby
ow ik ben heeeel benieuwd. het is vast practig. de symboliek van een ring past ook bij de liefde voor je kind: geen begin en geen eind maar oneindig
hihi ik kan haast niet wachten nu ik weet dat ie in aantocht is mijn man zei net al dat ie morgen mee zou rijden naar de juwelier om wat as te brengen
Wat fijn dat je al zo snel iets naar je zin hebt gevonden zeg. Ohh wat zal jij blij zijn als je je ring kan omdoen,spannend hoor! Ik ben heel benieuwd naar je ring,hij wordt vast en zeker supermooi! Fijn dat je ring ook snel klaar is,al duurt het voor jou tuurlijk errug lang! We wachten met je mee! Liefs D -x-