Moeite met wakker worden 's ochtends.

Discussie in 'De lounge' gestart door ShampooL, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    tja geen idee of er keuze is, ze staat al sinds oktober op de wachtlijst... mag hopen dat ze binnenkort überhaubt een plek hebben ;)

2. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Ik heb erg moeite vanwege mijn fibromyalgie om s ochtens op te starten.
    Vooral het geluid van de wekker vind ik afgrijselijk, vandaar heb ik nu mijn favoriete nummer ingesteld op mijn telefoon morgen weet ik of het werkt hopelijk prikkelt het mijn hersenen om makkelijker wakker te worden, en beter op te starten ondanks de pijn..verder helaas geen tips

3. iPinky

iPinky Actief lid

6 okt 2014
    382
    0
    0
    buitenland
    Ja, neem vooral alles wat je hier leest serieus... ;)

Spoiler alert:

Bijgevoegde bestanden:

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Krijg toch de hik met die domme opmerkingen af en toe..

Iets beter nadenken zal je niet misstaan

5. iPinky

iPinky Actief lid

6 okt 2014
    382
    0
    0
    buitenland
    Blegh, wat een zuurpruim...

6. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Een zuurpruim? Heb je überhaupt door dat er ook mensen zijn die moeite hebben om zwanger te worden op dit forum? Begin eens met eerst nadenken voor je een opmerking/reactie geeft! En dan serieus ook alleen reageren op diegene die notabene in haar onderschrift heeft staan dat het niet lukt! Typisch gevalletje uitlokken!

Ontopic: ik hoor wel goede verhalen over die wake-up light. Ik heb er overigens vooral in de donkerdere maanden last van. Maar dat ligt er ook aan dat mijn bed dan zo lekker warm is... :D

7. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Sorry maar die opmerking slaat kant noch wal!

Ik heb 2 kinderen die beide moeilijk wakker worden en uitslapen tot 9 uur ( en er gewoon om 7 uur in liggen )

Zelfs toen ze baby waren sliepen ze de nachten vanaf dag 1 al door.

En verder herkenbaar! Ik word nooit wakker van mijn wekker dus mijn vriend schud me door elkaar haha anders slaap ik er echt door heen!

Ik overweeg dus ook om zo'n lamp te kopen want in de zomer heb ik nergens last van.

8. KimK

KimK Niet meer actief

Is zij een zuurpruim? Je pakt er net de reactie uit van het lid dat moeite heeft met zwanger worden. Wat een triest persoon ben je dan....

9. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Zo'n ouderwetse wekker halen? Zo'n eentje die op 2 bellen rammelt? En die in de douche neerzetten...Kun je netto goed gelijk gaan douchen. Licht schakelaar en deze op een bepaalde tijd aan zetten. En voor een langere periode eerder op bed gaan. Of een paar weken om 6 uur er uit gaan zodat 7 uur lijkt op uitslapen.....

10. iPinky

iPinky Actief lid

6 okt 2014
    382
    0
    0
    buitenland
    Tjonge jonge, ik reageerde in eerste instantie helemaal niet op haar, maar op TS, op basis van haar onderschrift waaruit blijkt dat ze binnenkort aan kinderen wil beginnen en dat er over het algemeen bekend is dat, zodra je aan kinderen begint, het wel zo'n beetje gedaan is met lekker lang uitslapen.

Het was dus geen serieuze reactie, maar wat dat betreft is het ook niet echt een serieus probleem natuurlijk. (En dan heb ik het uiteraard over het niet wakker kunnen worden.) Ik maakte juist een 'grapje' over het feit dat sommige mensen een kind zien als een oplossing voor alle problemen.

Dat zij daar dan compleet over valt en mij begint te quoten en doet alsof ik het als een serieuze oplossing zie... Daar mag ik dan toch op reageren? Bij deze dus: nee, ik denk dus niet serieus dat kinderen overal het antwoord op zijn. En ik denk ook absoluut niet dat je moet beslissen om voor kinderen te gaan, zodat je op tijd wakker kan worden in de ochtend. ;)

En ja, ik besef me heel goed dat sommige vrouwen er problemen mee hebben om zwanger te raken. Daarom heb ik er ook speciaal op gelet dat ik niet "een kind nemen" schreef (want ik weet dat veel vrouwen hier over vallen) en heb ik vantevoren ook even gekeken dat TS niet in een bepaald traject zat door even naar haar onderschrift te kijken en in haar postgeschiedenis te koekeloeren.
    Maar als ik iets gemist heb en TS heeft wel moeite met kinderen krijgen, dan wil ik graag mijn excuses aanbieden aan HAAR voor een misplaatste grap, niet aan één ieder die zich gelijk maar aangevallen voelt door een reactie die in eerste instantie helemaal niet voor hen bedoeld was.

En hoe vervelend het ook is om geen kinderen te kunnen krijgen, mogen er dan helemaal geen flauwe opmerkingen/grapjes over gemaakt worden? (En dan heb ik het dus niet over het niet kunnen krijgen van kinderen, maar over mensen die een kind als een oplossing voor al hun problemen zien.) Tja, ik vind van niet. Sommige mensen hebben wel heel erg lange tenen hoor... ;)

11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.171
    3.054
    113
    Nederland
    Vroeger woonde ik op begeleid wonen, en daar was een meisje en die had een wekker voor dove mensen. Die trilde haar dan letterlijk het bed uit. Anders werd ze ook niet wakker.

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    NOu... Dan vergis je je hoor...
    Niet wakker kunnen worden kan wel degelijk een serieus probleem zijn...

Denk je dat het leuk is ok niet wakker te worden van je eigen kind...
    Om 6000 afspraken te missen omdag je weer eens niet wakker word....
    2,5 uur voordat je wekker zou moeten gaan, tegelijk met je vriend maar uit bed omdat je je anders weer verslaapt en dan hopen dat je niet alsnog op de bank weer in slaap valt....

Dus ja... Niet wakker kunnen worden kan ontiegelijk k*t zijn

Deel Deze Pagina