zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samsa, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samsa

Samsa Lid

7 apr 2012
    88
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hoi dames,we zijn nu bezig voor een 2de, we zijn maandag nu echt begonnen, ben na het klussen gelijk met een kussen onder mijn billen gaan liggen en heb zo ff gelegen.. helpt dit of is het gewoon onzin?

2. me83

me83 Niet meer actief

zover ik heb gelezen is het onzin, zelfs maakt het niet uit of je na de seks opstaat,al zullen velen toch nog even lekker kroelen na de seks
    maar zaadjes hebben geen last van de zwaartekracht;)

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Mijn HA én gynaecoloog hebben het toch aangeraden ;).

4. beccie

beccie Niet meer actief

ik weet het niet of dat werkt, misschien bij sommige wel,

ik weet wel dat wij er 2x 3 jaar over gedaan hebben om zwanger te worden,
    ik heb alles geprobeerd maar ben steeds zwanger geworden terwijl we juist even minder seks hadden en er even niet mee bezig waren door drukte,

maar in ieder geval s6 :) je kan het altijd proberen

5. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Haha, ik doe dit ook :p Na het klussen steekt mijn vriend twee grote kussens onder mijn kont en zit ik 10 minuten naar het plafond te staren, best wel grappig :p

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Euh, misschien helpt het dus het is opzich best het proberen waard toch? Zeker aangezien het een kleine moeite is.
    Bij mijn dochter bleef ik gewoon liggen met benen over elkaar, ik hield toch al niet vandat gelijk opspringen en in actie komen.
    Was eerste ronde zwanger van haar.
    Bij de tweede waarvan ik nu in verwachting ben ben ik toenvallig wel opgestaan volgensmij en was ook de eerste ronde weer zwanger.
    Hier maakt het dus geen verschil.

7. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

Ik ben niet bewust blijven liggen en zie hier het resultaat :D
    Afgeraden wordt wel om direct na "de klus" te gaan douchen

8. Love2011

Love2011 Niet meer actief

haha grappig, hier hetzelfde!! :)

9. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Proficiat meid! En al vanaf de eerste ronde, super! Hoop ik stilletjes ook op, al weet ik dat dit niet vaak voorkomt en dat veel mensen er een hele tijd over doen.

10. Samsa

Samsa Lid

7 apr 2012
    88
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook zo de 1ste ronde! Ga nu om de dag ff klussen vanavond er weer tegen aan en hopen dat ik volgende maand kan vertellen dat ik in verwachting ben hihi.. succes iedereen! ;)

11. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Het schijnt dat het niet aan te raden is om elke dag te klussen. Voor goede zwemmertjes, moet je 2 à 3 dagen wachten. Wij proberen hier zoveel mogelijk rekening mee te houden en dat vinden wij wel leuk, want iets wat je niet mag wil je natuurlijk meer :D en dat zorgt voor leuke spannende momenten :p

12. Samsa

Samsa Lid

7 apr 2012
    88
    1
    8
    NULL
    NULL
    Klopt idd iedere dag is niet goed we houden het ook om de dag haha succes jij ook en altijd spannend he zo ronde 1

13. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Mn eisprong is op 1 nov nou zou ik dan vandaag en donderdag "moeten " klussen als je er van uit gaat dat om de dag beter is. Kan me daarbahast niet toe zetten doe het liever elke dag om geen kans te missen..... :( nzijn er meer die zo denken alsik?

14. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    @sweetheart86. Ik snap het wel dat je zo denkt. Maar eigenlijk is het gewoonweg niet nodig, omdat de zaadcellen van vandaag tot dondrdag zouden moeten overleven. Maar goed als jullie ervan genieten gewoon doen toch? ;)

15. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Helemaal mee eens.
    En je moet het natuurlijk ook niet forceren.
    Er is ooit eens een Amerikaans onderzoek geweest waarbij ze hebben gekeken wat het effectiefst was.
    Ze liet stellen dagelijks klussen en andere stellen alleen als ze zin hadden en je raad het al: De stellen die alleen klusten als ze zin hadden waren sneller zwanger, dit omdat het lichaam dan ontspant.

Ik wil niet zeggen dat je nu niet geniet want dat weet ik niet.
    Maar probeer van deze tijd te genieten zodat je positief terug kunt denken en vooral genoten hebt!!
    Ik snap dat het moeilijk is, ik wilde in het begin ook dagelijks klussen om onze kansen te vergroten maar zag al snel in dat ik dat geen jaar vol ga houden!;)

Heel veel sterkte met zwanger worden!:)

16. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    hihi spannend samsa, leuk toch om er lekker mee bezig te zijn! Ik ben ook blijven liggen toen, maar zonder kussen hoor, wel op mn rug met mn knieen omhoog :D baad het niet schaad het niet he! Om de dag klussen lijkt mij prima, hoop voor je dat het snel raak mag zijn!!

17. magiclady

magiclady Lid

30 okt 2012
    5
    0
    0
    waarom noemt hier iedereen seks klussen? hahaha lach me rot

18. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    haha ja keek ik in het begin ook raar tegenaan, denk ook dat de meeste mannen beter maar niet kunnen weten dat het hier klussen wordt genoemd als je vrijt rond de eisprong :);)

19. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik geloof er niet meer in heb de afgelopen 14 maanden alles gedaan wat je bedenken kon,kussen onder je billen,elke dag,om de dag,enz enz en nog steeds niet zwanger
    maar als jij je er goed bij voelt lekker doen
    baad t niet dan schaad t niet toch
    succes ermee;)

20. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Nou we hebben gister gesext dan! Haha beter dan klussen? Ik zeg alleen klussen hier op t forum, verder noem ik t gewoon sex hoor ;)
    Ik geniet er nu nog wel van elke dag rond de eisprong. Vind t moeilijk te geloven dat het echt beteris om de dag. Maar als ik er minder zin in krijg kan ik altijd nog om de dag doen... Weet niet of ik vandaag over kan slaan eigenlijk, haha heb best zin! Maar goed, on topic, kussen doe ik wel stijd er ff onder ja . Baat hetniet....

Deel Deze Pagina