Zwanger worden 2de kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Draaikont, 10 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    hallo allemaal,

Wij gaan proberen voor een 2de kindje...
    Alleen bij de eerste hadden wij heel veel seks. Nu is het allemaal anders ... manlief drukke baan, dochterlief is een monstertje in de nacht.
    Dus echt geen zin om het dagelijks, om de dag of zelfs wekelijks te doen.
    Nu lees ik altijd dat mensen als konijntjes tekeer gaan als ze een kindje willen.
    Ik zorg gewoon voor een Ovulatietesten en heb in 1 van deze dagen seks. Dan maar hopen dat het raak is. Nog meer mensen die zwanger zijn geworden zonder mega veel seks te hebben?

2. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Hahaha sorry moest hier echt om lachen, er zijn genoeg mensen die in 1 x raak hebben geschoten zolang de timing maar goed is ;)
    Wij zijn ook bezig met de 1e ronde voor een 2e maar wij gaan inderdaad als konijntjes tekeer zoals je het zegt hahaha:D

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Wij hebben altijd gewoon seks gehad als we zin hebben/ hadden, en dus soms ook een paar dagen/een week niet (dus ook in de mogelijk vruchtbare periode) Maar wij hebben het geluk vrij snel zwanger te zijn, dus toevallig kwam het wel altijd op het juiste moment kennelijk.

4. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Haha herkenbaar, hier ook echt geen zin in elke dag/om de dag. Met ovulatietesten is het in ronde 4 gelukt

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Wij doen het als we zin hebben. En vanaf dag 12 op de dag en rond positieve ovulatietest bijna elke dag. En na eisprong als we zin hebben

6. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Is het als konijntjes doen, elke dag of meerdere keren per dag of met dag tussen? ;);):rolleyes:

7. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Haha wat een grappig topic dit! Hier ook geen konijntjes werk. Gewoon als we zin hebben. En moeder natuur is zo lief geweest (mag ook wel een keer) dat dit bij mij vaak net rond de eisprong is. ( De andere dagen dus niet ;) ) Nee hoor, gyn zei, hoeft echt niet iedere dag. Ook niet bevordelijk voor de zaadkwaliteit.

8. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ik vind met een dag ertussen ook konijntjes! Hahaha Had het me een paar jaar geleden gevraagd had ik een ander antwoord gegeven... toen kon ik geen dag zonder.
    Gelukkig heeft manlief ook minder behoefte...
    Ik heb nu met positieve test 1 keer sex gehad. Maar goed... dit was de oefenronde Was trouwens de eerste keer de eerste ronde zwanger. Toen deed ik het elke dag rond mijn eissprong.
    Manlief was daar niet enthousiast over en wilde het nu inderdaad wanneer we zin hadden. Dat is zo weinig dat ik stiekem wel weer de testjes erbij heb gepakt.

9. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Hahaha herkenbaar. Onze dochter is ook een goed voorbehoedsmiddel ;)
    Hahaha seks is stukken minder hoor. Wij zijn ook bezig voor een 2e maar het moet wel leuk blijven en niet verplicht. Maar rond de eisprong misschien maar even kaarsjes aan en een wijntje erbij haha.Succes!!

10. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Moet zeggen dat het bij ons voordat we begonnen aan nr 2 ook al elke dag was, heel af en toe om de dag maar nooit langer dan 2 dagen geen seks. Eigenlijk dus niks veranderd.

11. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Leuk topic. Hahaha.
    In het begin was het bij ons ook een soort van moeten, maar mijn lichaam gaf zelf aan wanneer deze "zin" had en zo zijn we dus ook zwanger geworden. In mijn vruchtbare periode had ik altijd wel elke dag zin... maar ik mocht van mezelf niet elke dag, haha. Manlief heeft altijd wel zin, dus dat scheelde wel.

12. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Wauwww hoe doet je dat waar haal je de zin en tijd vandaan. Hahaha

Zodra ik zwanger was daalde mijn libido al tot het vriespunt. En het is nooit meer goed gekomen haha

13. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Gewoon eerder naar bed gaan? We liggen er soms al 8 uur in als m'n dochter ook op bed ligt maar dat betekend dan niet dat we gaan slapen hahaha tv kijken doen we zeer zelden dus veel tijd voor elkaar.

M'n libido was al wel hoog maar merk nu dat ik gestopt ben met de pil dat het wel heel erg word eigenlijk :oops: mja m'n man hoor ik niet klagen!

14. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Hahaha fijn toch! Oh ja onze dochter krijst de boel bij elkaar van 20 tot 00 en dan een paar uur later ligt ze tussen ons in

Dusja... veel tijd is er ook niet! Ben blij als ik kan douchen. Haha

15. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Ja mijn dochter is sinds eind vorige maand 8 dus al een stuk zelfstandiger. Sochtends als we vrij zijn ook alle tijd om even te blijven liggen in bed hahaha

Deel Deze Pagina