Moeite om weer te starten met werken na 3 weken vakantie

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 14 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.237
    1.891
    113
    Vrouw
    Heb er ook AL-TIJD last van. Zo verschrikkelijk geen zin om te werken na de vakantie.
    Maar meestal zit ik er na 1 of 2 dagen wel weer in.

Wij proberen het vakantiegevoel altijd een beetje vast te houden. Zowiezo iets leuks plannen in die week, waar je naar uit kan kijken.
    Maar ook in de kleine dingen. In de vakantie eten we vaak anders dan in de dagelijkse sleurweek. Dat blijven we dan gewoon nog even doen. Keertje Mac, gourmetten, picknicken, enz.

De vakantie een beetje afbouwen zeg maar. Vaak werkt dat wel.

En wat ik ook altijd tegen m'n kinderen zeg: Als alle leuke dingen eeuwig zouden duren, zijn ze ook niet leuk meer.

2. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Oh ja... Ik kan nu al wel met pensioen gaan wat mij betreft. Haha. Helaas duurt dat nog heel lang

3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ander werk zoeken waarvan je weet dat je staat te springen om weer te beginnen :p
    Nee grapje. Nou ja, half grapje: ik ben echt vaak weer heel blij als ik kan beginnen. Niet omdat m’n gezin niet leuk is, maar m’n werk dus wel.
    Tja, denk toch dat er niets anders opzit dan je eraan overgeven helaas!
    Overigens vond ik het vroeger lastiger om weer te beginnen dan tegenwoordig nu ik me in een samengesteld gezin bevind. En nee, dat mag ik niet zeggen, maar na 3 volle weken is het voor mij wel klaar geweest. Dit keer zijn wij saampjes nog even een weekendje weggeweest na die drie weken. Even bijtanken ;)
    Sterkte!

Deel Deze Pagina