Moeite waard om kleding via MP te verkopen?

Discussion in 'De lounge' started by flipflop, Aug 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flipflop

flipflop Fanatiek lid

Dec 4, 2010
    3,250
    1,009
    113
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,
    Eigenlijk spreekt mijn onderwerp al voor zich. Loont het de moeite om kleding op marktplaats te proberen te verkopen?? IK heb nog zat leuke kleding liggen, maar ja als het toch bijna niets oplevert dan kan ik het voor de moeite van fotograferen, beschrijven ect het net zo goed aan een goed doel geven?

2. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,031
    0
    36
    is toch altijd mooi mee genomen een paar centen er bij.
    ik doe het meestal als het slecht weer is en kids liggen op bed.
    alles der op zetten en meestal verkoop ik ook alles wat der neer zet.

3. tulip

tulip Niet meer actief

ligt eraan wat je te koop hebt. Ik heb meestal z8, persival, bakkaboe, barbara farber en dat verkoopt als een trein. Dat heb ik binnen een paar dagen verkocht. Maar zeeman en hema, dat hoef je er niet allemaal los op te zetten denk. Dan kun je beter 1 groot pakket aanbieden.

4. flipflop

flipflop Fanatiek lid

Dec 4, 2010
    3,250
    1,009
    113
    Zuid-Holland
    ik heb wel redelijk wat name it en mexx kleding liggen, verkoopt dat ook een beetje??

5. Joanna1981

Joanna1981 Bekend lid

Mar 19, 2010
    527
    0
    0
    Merkkleding verkoopt altijd.

6. tulip

tulip Niet meer actief

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ja hoor, dat valt best te proberen. Ik merk wel dat het heel erg aan het merk ligt hoe gewild het is.
    Ik heb veel kleertjes van Lief Lifestyle en die verkopen supergoed. Als ik er iets op zet van Name It, Noppies of Mexx gaat het een stuk minder goed.

8. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

idd... merkkleding los erop zetten.. maar zeeman, wibra, hema etc gewoon pakketten maken...

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Setjes zijn ook vaak in trek is me opgevallen, krijg vaker een bod als het een compleet een stelletje is dan alleen een broekje bv.

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Nou niet altijd hoor...Ik heb al weken een Guess setje erop staan maar niemand wil het hebben...Had een bod van 10,00 euro maar hoor niks.
    Ik verkocht de kleinere maten altijd goed, niet eens alleen merk (hoewel ik wel veel Noppies,Name it en Mexx had).
    Vooral ook de kleding pakketten.
    Maar nu niks meer, ik heb een leuke trui en blouse van Noppies in mt 80 maar krijg er telkens geen reacties meer op...

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Nou hier was het geen succes, (ook merk kleding niet, van bv Lief!) dus heb het opgegeven vond het de moeite niet waard om steeds opnieuw advertenties te plaatsen (voor je het weet sta je op pagina 30)

12. tulip

tulip Niet meer actief

2 venstertjes naast elkaar openen, de advertentie kopieren en dan sta elke dag bovenaan.

13. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    hier verkoopt de losse kleding voor geen meter, merk of niet.

wat ik hier doe is een pakket maken van een maat.
    toevallig 3 weken geleden alle kleding maat 74, en 80 verkocht.
    waren grote pakkettten, maat 74 bv meer dan 50 kledingstukken verkocht voor 22.50 euro.
    ik vond het goedkoop, er zat veel merk bij maar dat had ik zelf dan ook weer heel goedkoop.

dat geld hou ik persoonlijk weer apart om bv op de speelgoed en kledingbeurs zelf weer leuke dingen te kopen.

14. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ik weet wel dat het heel belangrijk is hoe je de kleding presenteert.
    Ik zorg ervoor dat het altijd mooi en netjes op de foto staat en zet er duidelijk bij dat er niet gerookt wordt in huis en de kleding niet in de droger gaat.

En soms loopt het ff niet, staat het er al weken op en krijg ik opeens een goed bod!
    En anders zet ik het paar weken later opnieuw erop en dan komt het regelmatig voor dat het opeens wel snel gaat.

15. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    ik zoek nog jongenspakketten maat 92 en 104 :D

16. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,923
    0
    0
    Groningen
    Misschien kun je het eerst proberen met 5 dingetjes ofzo.
    Als je t dan wat vind vul je het aan.

17. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik verkoop het wel altijd goed!

setjes van barbera farber fiorucci
    jurken van kiezeltje enz

moet je voor de gein onder bengh en bomba kijken
    op dat merk word 2e hands bijna vraagprijs geboden
    dat is echt een goed doorverkoop merk

18. flipflop

flipflop Fanatiek lid

Dec 4, 2010
    3,250
    1,009
    113
    Zuid-Holland
    tnxs voor alle tips! ik ga binnenkort maar es wat op mp zetten en dan zien we wel. alles wat het opbrengt is toch weer leuk meegenomen!

19. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Dat is leuk met een paar advertenties, maar niet meet 300 ;)

Ik verkoop alles, echt alles.
    Ik doe het los, want pakketten verkoopt dus niet. ( of een pakket van 50 stuks voor 22,- zoals hier boven, maar dat vind ik te weinig, dan gaat het wel naar het goede doel :) Erg ben ik he)

Shirt/broek tussen de 2,50 en 5,-

rompers 1,- /2,-

Heb je een beetje een richtlijn. ( dit is wat er geboden wordt he en meestal ga ik wel akkoord met een bod)

20. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Het is al gezegd, maar het hangt gewoon erg van het merk af. Ook voor dameskleding.

Waar ik wel helemaal tureluurs van word, zijn bieders die niet reageren op je bericht. Dat kost zoveel tijd en energie. Daar moet wel een leuk bedragje tegenover staan, want anders is het echt zonde van de moeite.

Share This Page