Goedenavond, Ik heb vanmiddag een curretage gehad met algehele narcose. Nu voel ik me een beetje moe en slapjes en lichte buikpijn maar verder wel ok. Het punt is Ik zweet me kapot, heb het bloedheet maar heb volgens mij geen koorts. Natuurlijk kan ik net op dit moment geen thermometer vinden. En de kleine die slaapt zo lekker, daar ga ik niet op de kamer zitten rommelen. Is dat normaal? Groetjes Angel
Kan hormonaal zijn....maar zou toch zeker even tempen, want koorts na een ingreep is nooit goed. Dus toch maar ff rommelen om zo'n ding te vinden en desnoods ff overleggen met hap.
Koorts kan een reactie op narcose zijn. Maar altijd bellen. Zie mijn onderschrift.. Wees er op op tijd bij
Ik moest paracetamol nemen en het even aankijken. Gelukkig is het afgezakt en voel ik me nu wel wat beter. Maar we blijven het in de gaten houden.
Hou t in de gaten. Heb 3 curretages gehad en bij de laatste 2 kreeg ik koorts, pijn en veel bloedverlies. Baarmoederontsteking. Dat wil je niet... Als je t niet vertrouwd bellen en vragen om ern bloedtest. Daarin kunnen ze ontstekingswaarden bekijken.
Bij koorts moet je altijd gelijk bellen heb ik begrepen! Ik heb bijna nergens last van gehad gelukkig. Sterkte!