Ben sinds 3 weken weer aan 't werk en geef nog volledig bv. Ik kolf niet op vaste tijden, maar wel 2 keer op een hele werkdag van 8 uur. Ben per keer ongeveer 30 minuten weg. Hoevaak kolven jullie? En hoe lang per kolfsessie?
Ben pas 2x wezen werken nu. Maar eigenlijk wel zelfde als jij. 2x op 8 uur en 20-30 minuten weg. Ligt eraan of me collega's wat uit kantoor moeten hebben dan.
Ik kolf 3 keer per dag, ongeveer 20 minuutjes. Stijn drinkt 2 keer 180-200 cc, maar dat krijg ik niet in 2 gekolft. Gelukkig heb ik de mogelijkheid om 3 te kolven op mn werk. Toen ik net begon met werk dronk hij wel vaak 3 drie keer overdag. Dus ik heb dat toen aangehouden en die plekken zijn ook geblokkeerd in mn spreekuur.
Ik kolf 2x. 1x om 11.00 uur en 1x om 15.00 uur. Op deze tijden krijgt Stijn ook ongeveer de fles op het kdv. Ik kolf het ook niet bij elkaar (160 per voeding) maar kolf in de avonden en op vrije dagen thuis extra.
Ik ben nog niet aan het werk, maar ik ga 2 keer kolven (bij Eva ook altijd gedaan) en ben dan zo'n 20 minuten weg. Bij Eva was het iets langer, maar nu kolf ik fulltime en ben dus een geoefend kolver inmiddels . Ik ga kolven om 7 uur (thuis), 11 uur, 14 uur (op het werk) en dan rond 18 uur en 23 uur. En ik ga een uurtje eerder naar huis, werk dan van 8 tot 15:30.
Ik kolfde om 10 uur en om 14 uur. Steeds ca. 30 minuten. Sinds maandag alleen nog maar om 10 uur en vanaf volgende week of de week erna helemaal niet meer.
Ik werk als docent en ben dus een beetje afhankelijk van mn college's ... In principe kolf ik twee keer, maar eerlijk gezegd schiet het er soms gewoon bij in (dan is het kiezen tussen kolven of een half uur eerder thuis, nou dan weet ik het wel). Maar ik kolf wel vrijwel altijd voordat ik wegga, dus zo probeer ik het te compenseren . Ik moet een sleutel halen en een stukje lopen, maar de sleutel heb ik max een half uur in mijn bezit. Ik denk dat ik max 15 min daadwerkelijk kolf.
De eerste weken kolfde ik drie keer op een dag. Toen het allemaal een beetje liep en ik ongeveer wist hoeveel ik nodig had kolfde ik 2 keer per dag. Ik stond voor de klas, dus het was af en toe wel even schipperen, maar 't is allemaal gelukt.
Ik kolf ongeveer rond voedingstijden. 2 of 3 keer, ik kolf dubbelzijdig terwijl ik enkelzijdig voed, zo bouw ik wat voorraad op. Ik ben op zich maar 10 min bezig, maar nu ik de kamer moet gaan delen moet ik helaas naar het kolfhok, dan ben ik het dubbele aan tijd kwijt domweg omdat ik naar een totaal ander gedeelte van mijn gebouw moet
Kan je collega niet even een koffiepauze ofzo houden in die 10 minuten , kan jij toch op je plek kolven. Of koop een step, klinkt misschien grappig, maar op sommige werkplekken worden ze veel gebruikt (maar ze zien je al aankomen vrees ik ). Wel balen dat het kolfhok zo ver weg is.
Woooooot! Zie je me al gaan door de gang met mijn PISA op de rug? (hoe gaat dat op die 4 trappen?) Hahaha. Nee ach, als ik GELUK heb kan ik alweer snel verhuizen, en zit ik met een kersverse (niet borstvoedende) mama op de kamer. Misschien vindt zij het niet erg als ik op de kamer kolf.
Hahaha ja ik zie je al gaan hoor met de PISA! Handig juist toch zo'n sportieve rugtas! . Tja die trappen zijn wel lastig Hopelijk kan je snel verhuizen!