Hallo Onze meid is alweer ruim 6 maandjes oud. Overdag is het een heerlijk vrolijk kind. Ze eet/drinkt, speelt en slaapt Dan ook goed. Sinds 2 weekjes begint de ellende zodra ze op bed ligt. Ze valt in slaap maar is na een half uurtje weer wakker en ligt ze te huilen. Zo gaat het dan de hele nacht door. Soms ligt ze zelfs met der ogen ligt te huilen. Snap er niks meer van, is dit een fase of sprongetje? Help!
Onze zoon heeft dit soms ook en is net zo oud als jullie dochtertje! De ene nacht slaapt hij gewoon normaal van 20:00 tot 8:00 en soms dan ligt hij net 2 uurtjes op bed en dan word hij huilend wakker, na een tijdje slaapt hij weer en dan een uur later is hij weer wakker... dit gaat bijna de hele nacht door Wij denken dat het misschien wat met de tandjes heeft te maken omdat deze nu aan het door komen zijn. Hij krijgt nu standaard voor het slapen Chamodent.
Zou best 't 6mnd sprongetje kunnen zijn. DL is bijna 6 maanden oud en heeft er al een week last van. Slecht en onrustig slapen en vooral NIET slapen haha.
Mijn zoontje is 5 maanden maar ook vaak wakker s'nachts. Hij huilt alleen niet maar ligt dan gewoon te kletsen. Ik geef hem een paar x een speen en meestal slaapt hij na een uurtje weer. Vanaf een uur of 4 a 5 geef ik hem zijn eerste voeding en dan slaapt hij vaak gelijk weer door.
Bedankt voor je reactie. Merken jullie verschil als je chamodent geeft voor het het slapen gaan? Misschien dat het inderdaad met het doorkomen van de tandjes te maken heeft.
Hier ook onrustigere slaper sinds 6 maanden en nu komen de tandjes opzetten. Ik gebruik dentinox en af en toe een zetpil. Verder heb ik een handdoek onder het matras, zodat ie schuin ligt. Geeft verlichting, minder druk
Nou eerder gister was ik vergeten te geven en toen had hij dus een verschrikkelijke nacht. Afgelopen nacht ging het super en vandaag gaat het nog goed ''afkloppen'' Maar vind het nog wat te kort om te kunnen zeggen dat het door de Chamodent komt. Wel had hij heeeeel veel last van de tandjes afgelopen paar dagen, kon aan zijn huiltje ook horen dat het van de pijn was. Liep veel naar zijn gezichtje en oortjes te grijpen .
Nu jullie het zeggen, merk wel een aantal dingen wat misschien op Symptomen kunnen lijken. De laatste 2 weken kwijlt ze veel meer, rode warme wangetjes en alles wat ze pakt gaat naar der mond. Bij mijn zoontje destijds merkten we niets, opeens had ie tandjes .
Die van ons had ook een hoop symtomen die echt wezen op tanden doorkomen. Nou.....we zijn maanden verder en nog geen tand door hoor
Hier net zo... Snap er niets van,,, ze ligt dat ook ruim 2,5 uur wakker huilen slapen wakker doezelen huilen pfff
Hier ook gehad rond die leeftijd. Heeft ongeveer 3 maandjes geduurd. Het is echt een fase. Ik denk ook dat het een beetje door haar tandjes kwam, want ze heeft er binnen korte tijd 5 gekregen. Het gaat vanzelf weer over.
Heb er vandaag nog even op gelet en heb het vermoeden dat harde ontlasting ook Een rol speelt. Als ze wat windjes laat is ze weer wat rustiger. Heb vandaag de groenten maar achterwege gelaten.
Hier ook een kleintje die sinds korte tijd onrustig slaapt. Vannacht is ze 1,5 uur aan het huilen geweest met haar ogen dicht. Heel raar. Nu heeft ze ook al 4 dagen aan het eind van de dag verhoging. En al een paar dagen flinke luieruitslag en wat jengelig/hangerig overdag.
Hier ook drama met slapen 's nachts. Is nu ruim 6 maanden. Vaak wakker, nachtvoeding en om 6 uur is de dag echt begonnen. Is hier nu ongeveer 2 weken aan de gang...