Onze baby van 3 weken komt 's nachts steeds eerder voor de fles. Ze is een uur tot 1,5 uur voor de volgende fles al wakker. Overdag slaapt ze heel goed. 'snachts heeft ze ook heel veel moeite om weer in slaap te vallen. Heeft iemand een idee of goeie tips. Liefs Jootje
Als ze wakker wordt, heeft ze dan al honger of niet? Anders zou ik haar gewoon al een flesje geven. Wij geven ook gewoon een fles `s nachts maar verschonen zoontje niet omdat hij dan te wakker wordt. Alleen wel als hij gepoept heeft natuurlijk. Ik voed op verzoek, soms laat hij er 5,5 uur tussen de andere maar 3 uur. Zoonlief heeft vooral `s avonds de voedingen kort(er) op elkaar
lijkt alsof ze het ritme omdraait, maak je haar overdag wakker voor een voeding? en heeft ze s`nachts wel echt honger of is ze gewoon wakker.
Heb je de voeding ook aangepast aan het gewicht. Het kan zijn dat ze niet meer zo verzadigd is als voorheen omdat ze meer nodig heeft. Overdag kan de afleiding zorgen dat ze het langer volhoudt.
hallo wij hebben ook een baby van 3 weken en hebben het zelfde probleem hij slaapt overdag ook 4 uurtjes en en krijgt rond 23.00 laaste fles en word dan na een uurtje of 2 weer wakker voor een voeding en krijgt snachts de zelfde hoeveelheid wij weten het ook niet wat we er aan kunnen doen hij krijgt 150+5 en 3 schepjes nutriton weten ook niet meer wat we kunnen doen hij weegt 4.3kg
Vanacht was ze weer 1 uur en 15 minuten eerder wakker dan ze een fles nodig is. Na de fles valt ze niet in slaap. Het slapen in haar eigen bedje is opeens een drama.
Mischien de voeding omhoog doen.. Als onze zoon dat had, dan ging ik altijd de voeding weer verhogen met 30cc. En dan was het weer klaar. Hoop dat je snel een oplossing vind! Groetjes! xx