met hoeveel weken doorslapen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by missyb, Jun 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missyb

missyb Niet meer actief

Ik was wel eens benieuwd met hoeveel weken julie beebs hebben doorgeslapen?
    ik wacht nog steeds op dat ene moment :)

2. missyb

missyb Niet meer actief

met doorslapen bedoel ik snachts .

en hoelaat de laatste voeding?

3. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vòòr t 12 weken 'sprongetje' sliep Justin s nachts heerlijk door. Hij maakte nachten van 12 uur. Nu is ie van de rel helaas en we denken dat dit oa door veel prikkels komt en t slechte eten oa. Gister bijvoorbeeld kwam ie om 23.30, 04.00 en 06.00. Ben benieuwd wanneer dit weer veranderd want dit is %&*(^*()( ;)

4. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian sliep vanaf een week of 8 door tot 6.15u

5. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    noa slaapt vanaf week 6 door tot ongeveer 6 uur s'morgens.

6. Bumbaloe

Bumbaloe Actief lid

Jun 1, 2007
    372
    0
    0
    De oudste sliep met 5 weken door. De jongste slaapt nu nog niet altijd door. (ze is 2 jaar)
    De hersentjes van kinderen zijn nog niet ver genoeg ontwikkeld om door te kunnen slapen. Dat kan geloof ik pas vanaf een jaar of 5.
    Wat wij dus doorslapen noemen is geen doorslapen maar het zich " 's nachts niet melden".
    Iedereen wordt 's nachts wakker, alleen kleintjes hebben vaak even hulp nodig om weer in te slapen. Grotere kinderen en volwassenen kunnen zichzelf weer in laten slapen.
    Ik begrijp wel dat het lekekr is om door te kunnen slapen, maar zolang dat nog niet zo is zou ik proberen te genieten van de nachtelijke momentjes met je kleintje, iedereen slaapt en jij mag even kroelen...dat komt nooit meer terug. (hoewel ik eerlijk moet bekennen dat na 2 jaar het genieten bij mij ook niet meer altijd even groot is :) )

Groetjes
    Yvonne

7. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Na 5 weken kwam hij pas om 6.30 en nu om 7.30 en hij krijgt de laatste om 22.15.

8. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    Moira begon pas toen ze 5 maanden was. Nu slaapt ze vanaf 8 uur tot 6a7 uur sochtends
    Tja - ieder kind is anders ...

9. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Noa slaapt sinds vorige week door. Ze krijgt om 22.00 de laatste voeding en meldt zich dan weer tussen 06.00 en 07.00 ergens.

10. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Britt sliep met 3 wkn door en bij Jørre moeten we het nog maar zien. Maar ik heb het idee dat het nog wel ff kan duren.
    Ach, het breekt me wel op, maar het is ook wel erg "gezellig".

11. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Vanacht voor het eerst van 23 tot 6 geslapen. Ik heb geheel tegen alle adviezen in 1 eetlepel nutrix door de laatste fles gedaan en hij heeft heerlijk geslapen.

12. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Knapt een mens van op he, ff een nacht doorslapen

13. manouk

manouk Actief lid

Apr 26, 2006
    291
    0
    0
    Hier is de nachtvoeding er pas met 6 maanden van af gegaan pffff. Ze slaapt nu van 23:00 tot 07:00

14. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

kyano slaapt al door sinds 8 weken, hij is namelijk zo geboeid de hele dag van wat hij ziet :) dat hij om een uur of tien als een blok in slaap valt en pas om half acht de volgende morgen weer wakker word.uiteraard slaapt hij smiddags ook wel een keer hoor ;)

15. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Sem slaapt nu ruim een week door. Hij krijgt zijn laatste voeding om 23:00 en slaapt tot een uur of 6/7. Een baby kan je niet dwingen om door te slapen, als hij zijn voeding niet meer nodig heeft, dan komt hij vanzelf niet meer. En het was heel vermoeiend soms, maar nu ik er 's nachts niet meer uit moet, mis ik het stiekem wel een beetje... :)

16. Agapi

Agapi Bekend lid

May 31, 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Met zeven weken, ze kreeg de laatste voeding om 23.00 uur.

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tymen sliep met ongeveer 13 weken door. Maar dat was dan wel vanaf 19 uur. Hij was al erg vroeg aan 4 flessen en sliep daar heerlijk op door. Voor de dertien weken kreeg hij nog om 23 uur een voeding, en sliep dan af en toe door tot 7 uur, maar kon ook zo ineens weer gaan spoken 's nachts. Had hij ineens weer honger. Overigens is Tymen 4 weken te vroeg geboren met een groeiachterstand van 4 tot 5 weken.

18. Elsken1

Elsken1 Lid

Jun 5, 2007
    23
    0
    0
    Bediende
    Heist-op-den-Berg - België
    Tomas sliep tot over 2 weken van 21:30 tot 6u, sinds 2 weken is dat van 22:00 tot tussen 3 en 4u en dan tot 7u. Khoop dat op een dag die nachtpap wegvalt!

19. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    indy slaapt ook al enkele weken door..stom maar weet niet meer precies vanaf wanneer! (van ca. half 9 tot ong. 6 a 7 uur, tussendoor om 11 uur maak ik haar nog wel wakker voor de laatste fles)
    Volgende week gaan we beginnen met nutrix in haar 4 e fles en gaan we de 5e proberen te laten vervallen...ben benieuwd!

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris slaapt sinds 3 dagen door! Dus met 10 weken! Hij sliep daarvoor al een week of 3 van 20:00 tot 04:00 en wou de late voeding niet, dus heb ik dat een tijdje zo gelaten en nu nog eens geprobeerd en nu drinkt hij zonder problemen (half slapend) de fles leeg en slaap dan van 12 tot 8! Ik moet hem wel voor de laatste fles wakker maken!

Share This Page