wij zijn bezig met geboortekaartjes nu dachten we van goh he dat doen we zo even nou mooi niet dus! we zijn echt eventjes iets hulp nodig! we krijgen dus een jongentje en omdat we allebij niet zo van de kerk zijn hebben we zoiets van we willen niet iets met een geschenk van god en mijn vriend heeft zoiets van het wordt een jongentje dus een leuke stoere tekst. nou ik kan jullie vertellen MOEILIJK! daarnaast komt ook nog kijken wie sturen we een kaart in hoever gaan we daarin? van mijn moeders kant heb ik niks met de familie spreek ze ook nooit dus die wouden we geen kaartje sturen alleen mijn oma. van mijn vaders kan heb ik wel goed contact met de familie alleen 1 oom en tante kan ik wel schieten die hebben ons ook nog niet gefeliciteerd en ook nog nooit naar ons gevraagd! gewoon weg belachelijk nu ben ik best wel eigenwijs en had zoiets van nou jullie krijgen ook geen kaartje maar dat kun je toch niet maken of wel?? want dan stuur je iedereen een kaartje alleen hun niet dat is toch ook niet echt kunnen? en verdere vrienden? in hoever doe je dat? met andere woorden allemaal dillema's ! dus tips zijn echt welkom!!
bekend probleem maar de keuzes kunnen jullie alleen maken, dat is het lastige ervan, je kunt om tips vragen, maar uiteindelijk zijn jullie wel diegene die de beslissing ervan gaan nemen.. wij zijn ook opzoek naar een stoere tekst, maar helaas ook nog niet kunnen vinden geboortekaartje zijn wel wel al (gelukkig) eruit, dat scheelt alweer hahaha.. of je nu die ene tante een kaartje wilt sturen of niet, meid volg je hart zou ik zeggen.. succes ermee!
Ik heb het grote mamaboek. Hierin staan een heleboel leuke teksten voor geboortekaartjes, echt van alles wat. Over het versturen van de kaartjes; ik heb enkele jaren terug een flinke aanvaring gehad met een tante van mijn vriend. Zal niet het hele verhaal neerzetten, maar zij heeft mij zó de grond in getrapt en dingen gezegd die echt niet kunnen dat ik nooit, maar dan ook nooit meer wat met haar te maken wil hebben. Mijn vriend denkt er wat minder zwaar over, maar ook hij was toen erg boos en hij snapt nu wel dat ik hun geen kaartje wil sturen. Mijn vriend heeft een hele grote familie en er zijn nu maar één oom en tante die geen kaartje krijgen. Maar ja, daar hebben ze het helemaal zelf naar gemaakt dus ik kan er niet wakker van liggen. Als mensen jou niet steunen en je hebt er meer pijn dan plezier van zou ik het mooi laten gaan. Succes ermee!
Ik stuur alleen de mensen een kaart, van wie wij het ook leuk vinden als ze op bezoek komen, dus geen verre vrienden/vage kennissen of familie waar we geen contact mee hebben. en verder zit ik nu te dubben over de tekst!
Hier zelfde probleem gehad. Heb niets met mijn moeder familie. Ze heeft dan ook 7 broers en zussen... Daar waren er ook bij die de hele zwangerschap totaal geen interesse hebben getoond dus die hebben ook mooi geen kaartje gehad. Ik ga geen mooie schijn ophouden xxx