DEN HAAG - De laatste minuten van Pascal Triep, de 25-jarige Scheveninger die maandag overleed na een steekincident, zijn vastgelegd op een schokkend filmpje. De beelden beginnen nadat Triep met een mes in zijn borst is gestoken en samen met de verdachte van een schuurtje is gevallen. Het slachtoffer staat op, wankelt en valt voorover op een hekje. Hij blijft een paar tellen roerloos liggen, staat opnieuw op om een paar meter verder weer in elkaar te zakken. De verdachten, een 45-jarige man en diens 16-jarige zoon, staan op het dak van een schuurtje toe te kijken. Een wanhopige buurvrouw loopt radeloos door de tuin, terwijl een andere buurvrouw de was ophangt. Triep, die in de buurt bekend stond als een vriendelijke man, overlijdt enkele minuten later. Het is niet bekend wie het filmpje heeft gemaakt. De verdachten van het steekincident zijn maandagavond gearresteerd. Volgens omwonenden heeft de zoon de fatale steek toegebracht. Daarna zou het mes met alcohol zijn gereinigd in een poging sporen uit te wissen. De ruzie zou zijn ontstaan omdat de verdachten regelmatig rommel op het schuurtje van Trieps moeder lieten slingeren. Familieleden en vrienden houden vanavond een stille tocht voor het slachtoffer. http://www.ad.nl/binnenland/article1045587.ece
Hier draait je maag zich toch van om?! Dat zoiets gebeurd is al te verschrikkelijk voor woorden, maar dat zo iets op film wordt gezet is helemaal van de zotte!
jeempie...belachelijk gewoon..end ie vrouw boven staat gewoon der was op te hangen! Alof er niks an de hand is! Te triest voor woorden!
De tijd dat degene heeft genomen om een filmpje te maken ,hij kon ook ook 112 bellen of hem helpen . Het wordt tegenwoordig heel gewoon om alles te filmen. Ally
misschien heeft hij tegelijk toch ook 112 gebelt of wat dan ook. Als diegene dat heeft gedaan vind ik het zo gek nog niet. De buurvrouw die de was ophangt dat vind ik pas gestoord
Vreselijk nieuws is het! Het filmpje vind ik ook zo gek nog niet, want het is wel duidelijk bewijs nu. Idd de persoon die de was staat op te hangen dat is pas The Limit! Niet te geloven toch...ik zou gaan gillen..kan al helemaal niet tegen ruzie en agressie. Het is waarsch in zo'n wijk waar iedere dag wel ruzie/ellende etc is ...zodat ze niet eens meer ervan opkijken, maar super triest is het wel voor die jongen en z'n nabestaanden. Liefs Mirre
dat het gefilmt word ok, dat kan als bewijs. Maard at het door een nieuwssite zo op het openbaar internet wordt gezet vind ik schandalig en erg onrespectvol.
Hier wordt je toch helemaal stil van............. Onvoorstelbaar, en vader en zoon blijven net zo op het dakje staan toe te kijken......! En die ene buurvrouw? Tja, kan goed zijn dat ze veels te bang is om wat te doen en dan 'maar' met de gewone gang van zaken door blijft gaan. Sommige mensen zijn tegenwoordig zo bang geworden dat ze liever zaken negeren en niet gaan handelen/helpen o.i.d. Blijft een zeer trieste zaak zeg......poeh.
heb het filmpje een paar keer beken nu. vreselijk vind ik het. maar volgens mij kan de vrouw die de was staat op te hangen niet in de tuin kijken. Dus ziet niet dat hij valt. Dat het gefilmt is oke goed als bewijs. als hij dan ook 112 heeft gebelt. Bij het stukje van de krant staat wel dat het onbekend is wie er gefilmd heeft ? Dat het op internet staat bij een krant niet al te best maar het roept wel weer genoeg reacties op. Vanavond is er een stille toch, al vind ik het wel opvallend dat ik er vandaag nog weinig van op het nieuws hebt gehoord.