Had gisteren verschrikkelijke buikpijn aan de linkerkant uitstralend naar de rug en linker bovenbeen. had al 3 weken last van bruinverlies. ben dus vanochtend naar de dokter geweest en die heeft eigenlijk voorzichtig bevestigd dat ik waarschijnlijk weer een miskraam krijg. we zijn gaan rekenen en ik zou dus nu ongeveer 7 en halve week heen zijn. wij naar de verloskundige en die zei dat het waarschijnlijk om een buitenbaarmoederlijke zal gaan aangezien ik de buikpijn maar aan 1 kant heb. dus nu moeten we morgen naar de gynaecologie een echo laten maken en zien wat het nu precies is. en wat we eraan gaan doen. maar dat zal ik morgen wel aan jullie bekent maken. Ben zelf heel zenuwachtig en het laatste is een spuit of een operatie. want dat kan ook. hoop het niet.
Wat een narigheid....wat ontzettend kl*te voor je!! (sorry heb er geen ander woord voor) Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent...ik wens jullie heel veel sterkte morgen...Ik leef met je mee.. Liefs
Erg schrikken Diana, ik hoop voor je dat het meevalt...echt ik ga enorm aan je denken en voor je duimen! Dikke knuffel en kus, Daan
O meissie toch ik duim voor je dat alles toch nog goed komt!!!! Laat je ons snel weten wat er aan de hand is!! Hier kan je het altijd van je af lullen hoor!!! liefs en een dikke kus!!
hoi hoi bah wat vervelend veel succes morgen hoop toch dat je ons morgen goed nieuws kan vertellen groetjes anita
ben dus naar de gyn geweest en die heeft inwendig echo gedaan. en het gaat waarschijnlijk om een EUG. ze konden nergens een vruchtje vinden maar er zat wel naast mn eileider een ophoping van vocht. daarom had ik ook zon buikpijn zondagavond. moet morgen weer langskomen voor de bloeduitslagen en wat eventueel verder moet gebeuren. de dokter heeft ook gezegd dat ik misschien korter heen ben met mn zwangerschap en dat het met de echo nog niet te zien is. dus zal nog wel ff bij de gyn lopen. blijf wel hopen dat alles goed komt
pfff wat een narigheid eigenlijk. Je weet nog steeds niet waar je nou aan toe bent. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd liefs
ben dus sinds gisteren thuis. heb een spoedoperatie moeten ondergaan omdat er al veel bloed in mn buikholte bleek te zijn. nu voel ik me leeg. geestelijk dan. had twee maand geleden ook al een miskraam en nu dit. ze hebben dus mn linkereileider eruit gehaald en de boel schoon gemaakt. nu alleen herstel en dat zal nog wel 3 weken duren. ik was wel blij dat ik weer thuis was. dit was omdat mn zoontje jarig was. hij is nu 3 jaar geworden