Hallo, Ik heb even een vraagje en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ga over 2 weken verhuizen en zou daarvoor eerst het hele huis willen zuiveren kan iemand mij uitleggen hoe ik dat het beste kan doen?? Groetjes Bloemetjes
Zuiveren? Hoe bedoel je dat precies? Kan je daar geen bedrijven voor laten komen? Succes met verhuizen...pokkeklus.
Je zal vast schoonmaken bedoelen (denk ik). Ik deed eerst het hele huis van boven naar beneden. Maar doordat er tijdens het verhuizen je met meerdere mensen door het huis loopt, moet je daarna toch weer een keer stofzuigen en dweilen.
Ow, als je het inderdaad in eigen beheer schoon wilt maken zou ik zeggen: nodig een groepje uit, radio mee, drinken en bekertjes mee....veel flessen schoonmaakmiddel en andere toebehoren mee en van boven naar beneden alles aanpakken. Ramen lappen, stofzuigen, dweilen, houtwerk afnemen, deuren, klinken en klaar is klara. Tenzij je nog moet schilderen etc. Dan is het een beetje zonde van je werk
Salie branden, Wierrook laten branden, bierflesje open laten staan of een kipslachten in je nieuwe huis! (hihi, dat laatste lijkt me dan weer heel extreem, maar ze zeggen dat het helpt!)
ahhaha een emmer en een mop!! kom je ook helpen elmo?? Nee ik bedoelde inderdaad oude energieën, en ik vraag dit omdat ik in me oude huis de aanwezigheid voelde maar dit voelde altijd goed maar vind het zelf een fijn idee om het nieuwe huis te zuiveren..... @lola1982 maar moet het bier van een speciaal merk zijn?? enne een kipslachten?? hahah nee dat gaat mij ook iets te ver....