wanneer mag je zeggen dat je in verwachting bent!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door 1ebaby, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1ebaby

1ebaby Lid

6 dec 2008
    27
    0
    0
    telefoniste
    heesch
    Hoi Hoi....
    Echt erg maar ik kan het gewoonweg heel moeilijk stilhouden...wanneer zeggen jullie het met de hoeveel weken ongeveer?

ben wel erg bang dat als ik een 1e echo krijg het hartje niet klopt....
    maar heb wel ontzettende pijnlijke borsten.. bloedend tandvlees en ben op en neer misselijk... ken iemand nog meer deze angst?

dikke kusss

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

3. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Gefeliciteerd!

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

Gefelciteerd!

wij hebben onze ouders t al verteld en in verband met mijn werk )gevaarlijk) weet mn baas t ook al...

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Gefeliciteerd!

Hier alle 3 de keren gewacht tot 12/13 weken. In elk geval tot de eerste echo ;)
    Maar als jij het niet meer stil kan houden, gewoon vertellen hoor ;) (zou het persoonlijk eerst alleen aan je naasten vertellen. Mocht het toch mis gaan, dan krijg je niet van alle kanten felicitaties waar je niet op zit te wachten ;) )

Heeeeel veeeeeeel genieten nou! :D

6. sterrelee

sterrelee Nieuw lid

8 dec 2008
    2
    0
    0
    Ik weet net 3 dagen dat ik zwanger ben van ons 3de kindje! Maar heb het al aan mijn ouders, zus en 1 vriendin verteld! ECHT ERG

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bij Denyce en Jadey direct aan mn moeder, de donor en vriendinnen en werk.

Bij deze kleine mn werk met 7 weken en vriendinnen, donor en mn moeder wist t al.

Mn familie heb ik nooit wat verteld omdat ik er geen contact mee heb (enkele spreek ik via internet dus die hebben t rond 6/7wk gelezen).

8. Elisa84

Elisa84 Actief lid

15 apr 2008
    114
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

9. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Zou persoonlijk ook w88 tot je in ieder geval één goede echo hebt gehad, vorige zwangerschap was bij ons iedereen erg vroeg op de hoogte (omdat ik door de mand viel) en omdat mijn schoonvader zijn mond niet kon houden... vond ik niet zo leuk omdat ik nog niet eens een echo had gehad, toen ik eenmaal de echo kreeg met 11,4 weken was het met 7 weken al mis gegaan... mja dat zegt natuurlijk niets heh... er zijn zat mensen die het meteen aan iedereen vertellen en waarbij het gewoon goed gaat! Je hebt het niet in de hand dus probeer ervan te genieten, weet hoe moeilijk het is!

GEFELICITEERD!

Liefs Nelleke

Ps: Heb het nu wel aan mijn ouders verteld en 2 van mijn beste vriendinnen, maar die houden hun mondje wel dicht!

10. dana26

dana26 Actief lid

18 mrt 2008
    192
    0
    0
    van harte gefeliciteerd! ik wacht tot na de 1e echo en dan vertel ik het ;) spannend he allemaal! Ik denk dat ik het met kerst ga vertellen.... liefs dana

11. KoBobo

KoBobo Lid

1 nov 2008
    35
    0
    0
    Hoi!

Wij hebben besloten het te vertellen als we het eerste bezoek aan de verloskundige en een eerste echo hebben gehad. 14 jan. Dan weten we of alles goed is. Maar dit is natuurlijk heel persoonlijk. Ben benieuwd of we het geheim kunnen bewaren. Heb het vandaag al tegen de tandarts verteld omdat deze een verdoving wilde uitvoeren. Dat was nou niet de eerste die ik in gedachten had om het te vertellen. :(

12. wennie26

wennie26 Lid

4 nov 2008
    58
    0
    0
    Gefeliciteerd!

Mijn ouders, schoonouders en broertjes weten het al, maar met de rest wachten we tot na de eerste echo (met 9 weken) op 6 januari. Als alles dan goed is, dan vertel ik het aan de rest van de wereld! :)

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik ben nu in de 6e week en ik heb het alleen aan mijn beste vriendin en tegen mijn ouders en broertje verteld.

Er wel bij gezegd dat ze het NIET mogen doorvertellen omdat het nog zo vroeg is en dat er vanalles mis kan gaan.

Maar omdat het met kerst anders toch wel uit zou komen, omdat ik dan bepaalde dingen niet eet die ik normaal wel eet en zo, hebben we besloten het toch maar vast te vertellen.

14. koos

koos Actief lid

28 okt 2008
    232
    0
    0
    zevenaar
    van harte :D
    wij hebben het met vier weekjes verteld aan me schoonouders en aan mijn ouders en mijn zussen.

groeten koos

15. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Wij hebben gewacht. Wilden eerst de echo om te zien of alles wel goed was.
    Vervolgens was jouw angst bij ons de waarheid.. Het hartje klopte niet meer.
    Die avond hebben we het onze ouders verteld.
    Die leven nu erg met ons mee. Verassing is er nu wel af natuurlijk, maar dat maakt niet uit.

Je moet het vertellen wanneer JULLIE willen!

GEFELICITEERD in ieder geval! :D

16. nona1984

nona1984 Lid

9 dec 2008
    5
    0
    0
    thuiszorg
    gelderland
    HEY

Ik weet het ook pas :p

en heb het ookal aan mijn moeder, vriendin en vriend verteld maar meer mensen nog nietv daar wacht ik nog even mee

Deel Deze Pagina