Hoi Hoi.... Echt erg maar ik kan het gewoonweg heel moeilijk stilhouden...wanneer zeggen jullie het met de hoeveel weken ongeveer? ben wel erg bang dat als ik een 1e echo krijg het hartje niet klopt.... maar heb wel ontzettende pijnlijke borsten.. bloedend tandvlees en ben op en neer misselijk... ken iemand nog meer deze angst? dikke kusss
Gefelciteerd! wij hebben onze ouders t al verteld en in verband met mijn werk )gevaarlijk) weet mn baas t ook al...
Gefeliciteerd! Hier alle 3 de keren gewacht tot 12/13 weken. In elk geval tot de eerste echo Maar als jij het niet meer stil kan houden, gewoon vertellen hoor (zou het persoonlijk eerst alleen aan je naasten vertellen. Mocht het toch mis gaan, dan krijg je niet van alle kanten felicitaties waar je niet op zit te wachten ) Heeeeel veeeeeeel genieten nou!
Ik weet net 3 dagen dat ik zwanger ben van ons 3de kindje! Maar heb het al aan mijn ouders, zus en 1 vriendin verteld! ECHT ERG
Bij Denyce en Jadey direct aan mn moeder, de donor en vriendinnen en werk. Bij deze kleine mn werk met 7 weken en vriendinnen, donor en mn moeder wist t al. Mn familie heb ik nooit wat verteld omdat ik er geen contact mee heb (enkele spreek ik via internet dus die hebben t rond 6/7wk gelezen).
Zou persoonlijk ook w88 tot je in ieder geval één goede echo hebt gehad, vorige zwangerschap was bij ons iedereen erg vroeg op de hoogte (omdat ik door de mand viel) en omdat mijn schoonvader zijn mond niet kon houden... vond ik niet zo leuk omdat ik nog niet eens een echo had gehad, toen ik eenmaal de echo kreeg met 11,4 weken was het met 7 weken al mis gegaan... mja dat zegt natuurlijk niets heh... er zijn zat mensen die het meteen aan iedereen vertellen en waarbij het gewoon goed gaat! Je hebt het niet in de hand dus probeer ervan te genieten, weet hoe moeilijk het is! GEFELICITEERD! Liefs Nelleke Ps: Heb het nu wel aan mijn ouders verteld en 2 van mijn beste vriendinnen, maar die houden hun mondje wel dicht!
van harte gefeliciteerd! ik wacht tot na de 1e echo en dan vertel ik het spannend he allemaal! Ik denk dat ik het met kerst ga vertellen.... liefs dana
Hoi! Wij hebben besloten het te vertellen als we het eerste bezoek aan de verloskundige en een eerste echo hebben gehad. 14 jan. Dan weten we of alles goed is. Maar dit is natuurlijk heel persoonlijk. Ben benieuwd of we het geheim kunnen bewaren. Heb het vandaag al tegen de tandarts verteld omdat deze een verdoving wilde uitvoeren. Dat was nou niet de eerste die ik in gedachten had om het te vertellen.
Gefeliciteerd! Mijn ouders, schoonouders en broertjes weten het al, maar met de rest wachten we tot na de eerste echo (met 9 weken) op 6 januari. Als alles dan goed is, dan vertel ik het aan de rest van de wereld!
Ik ben nu in de 6e week en ik heb het alleen aan mijn beste vriendin en tegen mijn ouders en broertje verteld. Er wel bij gezegd dat ze het NIET mogen doorvertellen omdat het nog zo vroeg is en dat er vanalles mis kan gaan. Maar omdat het met kerst anders toch wel uit zou komen, omdat ik dan bepaalde dingen niet eet die ik normaal wel eet en zo, hebben we besloten het toch maar vast te vertellen.
van harte wij hebben het met vier weekjes verteld aan me schoonouders en aan mijn ouders en mijn zussen. groeten koos
Wij hebben gewacht. Wilden eerst de echo om te zien of alles wel goed was. Vervolgens was jouw angst bij ons de waarheid.. Het hartje klopte niet meer. Die avond hebben we het onze ouders verteld. Die leven nu erg met ons mee. Verassing is er nu wel af natuurlijk, maar dat maakt niet uit. Je moet het vertellen wanneer JULLIE willen! GEFELICITEERD in ieder geval!
HEY Ik weet het ook pas en heb het ookal aan mijn moeder, vriendin en vriend verteld maar meer mensen nog nietv daar wacht ik nog even mee