Dat hadden wij dus ook. De groene bak zat bij ons vol, dus dachten gooien de aarde met de zaadjes wel weg na de vakantie. Komen we terug, staan er ineens 5 mini plantjes.
Mijn moestuin is lekker in de groei. Ook hier liep ik tegen dingen aan die inderdaad in het begin niks deden. Nu bleek ik veel te weinig water te geven, gezien ik in een kas moestuinier. Maar sinds alles half word verzopen groeit het als kool. Ik heb zelfs sinds vorige week mijn moestuin verdubbeld gezien ik het zo leuk vind. Ik ben wel echt nog een beginner en doe maar wat zeg maar. Heb drie boeken waar ik veel in lees maar het is echt trial en error. Zo kwam ik erachter dat courgette heel veel meer ruimte nodig heeft dus mijn broertje adopteert een aantal van mijn plantjes zodat ik wel alles kwijt kan.
Tot op heden enkel radijsjes. Gelukkig doen de aalbessen het dit jaar erg goed en er komen nog een lading aardbeien aan. De vaste grond doet het beter dan de moestuin
Ik heb het gevoel dat we veel frambozen gaan krijgen deze zomer De aardbeien hangen er wat slapjes bij. Due zal ik straks flink water moeten geven denk ik. Zit ook al aardig wat aan. Maar piepklein. Hoop dat ze nog wat groeien.
Vandaag veel werk gezet maar dit is momenteel de stand van zaken in mijn moestuin. De meloen, paprika en bolcourgette ruimte gegegeven. Heel veel stekjes die naar de moestuin van mijn broertje gaan. Vandaag voor de derde keer aardbeien kunnen oogsten en komende week de eerste sla. Moet nog even iets halen zodat mijn komkommers de hoogte in kunnen gaan. Wat gebruiken jullie daarvoor?
Wij hebben momenteel ook rozemarijn in de tuin. Daar kwam ik laatst achter echt geen idee wie het daar geplant heeft, maar het lijkt zowat vanzelf te groeien. Misschien heeft het gewoon veel warmte nodig?
Jaa zeker daarom lukt dat hier natuurlijk niet basilicum zou wel moeten kunnen denk ik maar ik koop nu maar gewoon plantjes en die zet ik in de vensterbank stuk makkelijker hihi