hoi hoi ik vroeg me af als mijn dochtertje straks naar het kdv gaat of er ook iets gelabeld moet worden? zo ja waar heb jij je labels vandaan? en wat heb je allemaal gelabeld?
Ik werk op een kdv en weet uit ervaring dat het erg prettig is, dat veel gelabeld is, vooral jasjes (als ze naar buiten gaan!) en schoenen (het gebeurt nog wel eens dat er kinderen zijn met dezelfde schoenen!) De labels (ook voor kleren) kan je bestellen op goedgemerkt.nl Succes
bij ons op t kdv doen ze meestal ( lang niet allemaal ) * de flessen * de slaapzakken * zoiezo wel de jassen,wanten,mutsen je hebt speciale sites waar je t kunt bestellen durf zo alleen ff neit te zeggen welke... x
Wij hebben tot nog toe alleen de flesjes gemerkt, hebben labels besteld bij www.labelfriends.nl. Als ze straks jasje meekrijgt (nu nog maxi cosi met wikkeldeken) dan zullen we daar ook wel naam ed inzetten.
hier heb ik het jasje gelabeld met leukoplast maar dan in de groene verpakking (weet even niet hoe die heet) het is de wit stoffen en daar met de pen op geschreven. tip van peuterspeelzaal. als het eruit gaat met wassen even een nieuwe erin en klaar.
Wij hebben alleen de naam van de kindjes in de jas geschreven staan. Verder niets waar een naam/label op zit. Wel heb ik een enkele keer gekolfde bv mee gegeven en toen had ik wel op het flesje even de naam gezet. Moet er niet aan denken dat ze mijn melk aan een ander kindje geven en dat mijn kindjes dan kunstvoeding gekregen zouden hebben.
Ik werk in een kdv en vind het ook erg prettig als de kleding, tasjes, flessen, voedingsbakjes en vooral jasjes gemerkt zijn! Is ook prettig voor jezelf ivm kwijtraken van spullen (dubbele jasjes enzo). Ik zag deze site: Naamstickers en Strijklabels, stickers en labels maken bij labelfriends En anders met stift of leukoplast, kan ook! ps: fijn dat je daar over na denkt!! (ik denk namens vele leidsters.. hihi!)
Wij hebben de labels voor op de flessen van goedgemerkt.nl. Leuke kleurtjes en een afbeelding erbij, waardoor ze ze straks zelf ook goed kan herkennen als ze bijvoorbeeld op heer drinkbeker komen. De instrijklabels hebben wij van labelfriends.nl. Heel handig! We hebben ze nu alleen nog maar in haar jasje zitten en op een paar slabbetjes en spuugdoekjes, omdat ze die nog wel eens 'bij zich' heeft als we haar brengen.
Wij hadden de fles en de poederbakjes gelabeld, verder niks. Ze heeft een eigen mandje op het kdv voor haar kleertjes en slaapzak (slaapzak krijgt ze van daar), en haar jas hangt aan haar eigen haakje aan de kapstok.
jasje, sjaaltje heeft mn schoonmoeder een label in gemaakt op de onderkant van haar schoenen heb ik met merkstift haar initialen neergezet
Ik ga t eens mailen, naar t kdv waar ik gijs heen ga brengen.. ook ff een update van wat ik allemaal mee moet nemen voor hem..
Hoi hoi Ik werk op een kdv. Zelf vind ik het altijd fijn als in de jasjes een naam staat. Vooral als ze geen eigen haakej hebben zoals bij ons. Het flesje wordt ook altijd gelabeld als de ouders het niet doen doen wij het zelf op het kdv. Poederbakjes of borstvoeding vinden we ook altijd fijn. (dit indien je geen gebruik maakt van de aangeboden voeding van het kdv) gr femke
Bij ons kdv willen ze idd ook dat de flesjes, poederbakjes en jasje gemerkt zijn. Er is nu zelfs een nieuwe regel van de ggd waardoor we verplicht zijn om dat te doen. We moeten nu zelfs iedere week de houdbaarheids datum van de kv doorgeven die ze dan weer noteren op een schema. Ik heb labels besteld bij labelfriends, erg leuk en gemakkelijk gemaakt. Mijn zoontje gaat naar piratenland en ze hebben ontzettende leuke stickers met een piratenvlag erop, ze vonden het op het kdv geweldig leuk. Hij heeft een eigen bak waar zijn spulletjes in gaan. Ook krijgt hij een slaapzak van het kdv dus die hoef ik niet mee te geven. Groetjes Kim
Ik had alleen de flesjes en poederbakjes gelabeld. Tot voor kort was ze het enige meisje, dus haar jasje ed zouden niet zo snel zoekraken tussen al dat jongensspul! Nu zijn er wat meer meisjes, dus ik moet denk ik ook maar gaan labelen!