Spierpijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ongeduldig26, 5 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Ik heb sinds 2 dagen met vlagen last van pijn/spierpijn tussen mijn schouderbladen,soort brandend gevoel.
    Kan dit duiden op een bbz?
    Teste 5 dagen voor mijn Nod al erg positief,kan dit ermee temaken hebben?
    Clearbleu loopt wel netjes op en klopt met het aantal weken dat ik zwanger ben.
    Ben erg onzeker en van google wordt ik niet vrolijker:(

2. Ongeduldig26

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Niemand aanwezig??

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Ongeduldig,

het hebben van zulke bbz-klachten bij 4 weken zwangerschap is wel vroeg. Internet is in deze echt uit den boze...
    Je kunt een vk bellen en je vraag voorleggen. Wellicht dat zij op basis van je klachten (en voorgeschiedenis, want er zijn situaties waarin je een verhoogd risico hebt) kan inschatten of een vroege echo nodig is, of dat het toch niet verdacht is voor een bbz. Misschien is het de spanning van het zwanger zijn? Kun je soms rare klachten van krijgen.
    Ik zou me nu nog niet druk maken. Wanneer de pijn aanhoudt komende week/2 weken of je krijgt klachten als ineens forse buikpijn of bloedverlies, bel je meteen de vk op. Maar sowieso voor de 5 weken kun je vaak nog niet zeker zeggen met een echo of de zwangerschap in de baarmoeder zit.

Groetjes Brigitte

4. Ongeduldig26

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Bedankt het het is weg ondertussen,dus denk idd de spanning :)

Deel Deze Pagina