Argggg kruidvat testen!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BabyAngel, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Vol spanning zit je op de wc en druppelt de urine in de test.
    De test loopt door en al gauw staat de controle streep duidelijk afgebeeld.
    Je ogen staren naar die eene lege kant!!
    Heel langzaam verschijnt er een streepje en je test lijkt lichter (of negatief) dan de dag ervoor:(:(
    En dan..dan 15 minuten later staat er toch echt een dikke vette streep!! (Vind ik)
    Wat kunnen die *%#} testen in onzekerheid brengen zeg!!

Mijn eerste test deed ik om uit te sluiten dat ik niet zwanger zou zijn.
    Hier ging ik ook echt niet vanuit.
    Ik kon de test helaas pas aflezen na 10min en er stond een heel licht streepje die er binnen 3min nog niet stond!

Ik (wij) zijn zo blij!!!

Wie krijgt ook de zenuwen van die testen?!

2. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Oh meid vertel mij wat. Je hebt mijn berichtjes vast al wel gezien. AArhhgg word er zo gek van. Geloof ook nog niet dat het bij mij positief is. Duurd me te lang tot ik positief resultaat zie.
    Bij jou lijkt me het wel duidelijk!!! Heb je al andere merken geprobeerd?? Ik ga morgenvroeg ClearBlue gebruiken.

3. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    hier geen problemen met de kv 2v5 testen, de twee streepjes kwamen er onmiddelijk staan.
    maar ik hoor wel vaker negatieve commentaar van de kruidvat testen de laatste tijd.

alvast een dikke proficiat en genieten maar ;)

4. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Heel herkenbaar! Ik heb het ook gehad en elke keer dat ik teste dacht ik hij is lichter dan de dagen ervoor, pas als de test opgedroogd was kon je goed zien dat dat niet zo was.

Maar iig van harte gefeliciteerd en ik ga duimen voor een mooie goede zwangerschap!

5. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik vind ze wel heeel donker opdrogen om negatief te zijn...;)

6. kerstboom

kerstboom Niet meer actief

Inderdaad!!
    En dan ga je weer twijfelen; mag ik het wel als positief beschouwen.....pff! :p
    Maar gefeliciteerd, heel mooi en duidelijk resultaat. :D

7. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0
    Ik gebruik de action testen kost geen drol. En bij mij waren ze redelijk duidelijk. En die van jou ook dus wacht een paar dagen en dan weer testen meid

8. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Een hele dikke kus en ik ben net zo blij voor jullie!!!!

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Voorheen was dit niet zo, toen stond er direct een dikke streep, maar heb het dan over 2 jaar geleden.

Bij deze zw heb ik me net zo lopen irriteren als jou, en mezelf net zo onzeker gemaakt!!!

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ohjaaa heel herkenbaar... En dan het verhaal na 5 min niet meer aflezen ja amehoela dan gaat ie net een beetje opdrogen ;)

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Thanks meid!!:D x

Zelf de action testen lopen nu mooi op..gelukkig zijn die testen niet zo duur want het blijft haast een verslaving.
    De cb test die ik nog heb liggen ga ik woendag doen,dan ben ik vrij en kan ik de hele dag weg zwijmelen bij het zien van de test:p:D

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Whahahaha ooooook zo herkenbaar :D

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb ze mijn moeder stiekem in de kast moeten laten leggen
    Ml wil niet dat ik blijf testen want "het is allemaal al duur genoeg" hahaha
    Naja,beter 4 testen voor 3,- als 4 voor 10,-

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Haha wat heerlijk die openheid! Hier was het juist m'n moeder die me voor gek verklaarde met dat eeuwige getest.. Ze zei "mens het staat op je voorhoofd"

Manlief daarentegen zegt alleen goed sarcastisch: "JOHHHH zijn we zwanger?!?! Jan-test!!" Dus daar kwam ik goed vanaf :p

15. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik had precies hetzelfde! Ik dronk ook wel veel water, misschien dat dat er mee te maken had... Ze werden ook maar geen knaller, terwijl mijn bloedtest dat wel was! Dus het hoeft niks te zeggen weet ik nu. Pfffffffff
    Gefeliciteerd!

16. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hier precies hetzelfde probleem terwijl de action testen ervan af knalden. Ach een roze streep is een roze streep.
    Gefeliciteerddd!!!

17. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Hier met de Kruidvat testen juist geen probleem! Ik had de test nog niet weggelegd en zag al een duidelijke plusteken :)

Succes allemaal!

18. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ja dat zijn de plustesten en niet de 2v5.
    Ik heb er nog 1 liggen en die ga ik morgenochtend doen, heb al positieve testen gehad maar nu een dag niet getest. Mijn nod is vandaag, eventueel morgen dus ben echt zenuwachtig voor m'n (laatste!) test morgen, zo bang dat ie niet donkerder is geworden. Dat wordt een slapeloze nacht.
    @babyangel, ben jaloers op je mooie testen meid ;)

19. Emmy32

Emmy32 Actief lid

29 sep 2013
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd! Ik had me vergist, dacht dat mijn NOD morgen zou zijn maar is donderdag. Dus die laatste test was dus 3 dagen voor NOD. Wat dat betreft best positief toch?! Hoe voel je je verder?

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Thanks meiden.
    Ik voel me GOED!!
    :D net mijn cb test gedaan die ik nog in de kast had liggen voordat ik een mk kreeg 2 maanden geleden.
    Ik ben super blij met dit resultaat.
    Hopelijk mag alles nu goed blijven gaan!!

Succes morgen R58!!

Mooie test Emmy!!

Deel Deze Pagina