Nou, het ziet er dus naar uit dat ik helemaal niet meer aan het werk kan voor de bevalling. Inmiddels is er bekkeninstabiliteit vastgesteld door de fysiotherapeut, en de pijn is al zo erg dat ik zelfs in huis bijna niet meer kan lopen. Ik heb nu een bekkenband gekregen, om me in huis beter te kunnen bewegen maar winkelen en dergelijke zijn uit den boze. Ook zegt de therapeut dat ik niet meer mag werken, omdat de klachten nu alleen maar erger kunnen worden. Hij kan ook niet veel doen, het is gewoon afwachten hoe het gaat verlopen. Zoveel mogelijk verergering voorkomen is het enige wat ik doen, en een paar oefeningetjes om de spieren wat te trainen. Over 2 weken moet ik de arbo terug bellen, en ik zal komende week het afdelingshoofd bellen om te zeggen hoe het ervoor staat. Nu de klachten zo erg zijn, voel ik me gewoon rot dat ik door ben blijven werken toen de afdeling dat van me 'eiste'. En ik ben gewoon over mijn grens heengegaan toen wat betreft bukken etc, allemaal door die werkdruk. Ik begin dus te denken dat de verergering van die klachten daar mede door komen. Maar goed, nog 13 weekjes pijn en dan hopen dat het na de bevalling snel over is. En het werk/school maak ik me pas daarna weer druk over.