Hier een hele dure boxspring die echt niet op klossen ging hoor. Dat zou m'n bed echt niet ten goede komen. Dat zou betekenen dat het hoofd- en voeteneind zouden gaan doorbuigen, en nogmaar niet te spreken over het midden. Heb ik ook gemeld overigens. Hier was het geen probleem, mijn instap is sowieso al wat hoger, maar geen 70 cm. Bed is altijd verschoond overigens.
Mijn bed was 65 cm hoog. Kwam dus 5cm te kort. I.o.m het kraamcentrum heb ik een extra matras en plank klaar gezet mochten ze het te laag vinden. Maar de kraamzorg vond het prima. Ik ben beneden in een bevalbad bevallen en we hadden een vouwbed klaar staan, mocht er iets gebeuren en ik moest er uit. Uiteindelijk heb ik alleen maar even op dat bed gelegen om de schade te laten bekijken en gehecht te worden 😅
Ik had een ks gehad dus het bed ging er gelijk weer af. Ik ga voor een normale bevalling nu maar denk dat ik ze wel haal en ze klaarzet maar het bed er niet op zet. Als er moeilijk wordt gedaan kan het er altijd nog op
Ik kon via mijn zorgverzekering een hoog laag bed lenen. Ideaal deze hadden we met 37 weken beneden in de kamer staan.
Ben je daar ook op bevallen? Of heb je in de kraamweek beneden geslapen? Ik laat m'n man in de kraamweek een extra matras op ons bed leggen, dan is hij net hoog genoeg. Heel dat bed op klossen lijkt me zo onhandig!