Geen maandstonden, ook niet zwanger.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roze Bloem, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roze Bloem

    7 aug 2007
    33
    1
    0
    :(:
    Ik had normaalgezien 5 augustus mijn NOD. Aangezien ik mijn maandstonden nog niet had heb ik gisteren een zwangerschapstest gedaan en die was negatief.
    Heb ik de test te vroeg gedaan? Of is er iets anders mis?
    Ik ben wel nog maar vanaf 8 juli met de pil gestopt.
     
  2. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hoe vervelend het ook klinkt : wachten....
    ik denk dat je aan het ontpillen bent en dan kan een menstruatie erg lang op zich laten wachten.
     
  3. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Pluys heeft gelijk, grote kans dat het ontpillen is. Afwachten dus.... je kan ook over een week of zo een nieuwe test uitvoeren. Heb je ook bepaalde symptomen?
     
  4. Roze Bloem

    7 aug 2007
    33
    1
    0
    Bedoel je geduld hebben om de test te doen of bedoel je dat ik nog een paar maandjes moet wachten met 'hopen' om zwanger te worden tot ik ontpilled ben :) ?
     
  5. Roze Bloem

    7 aug 2007
    33
    1
    0
    Ik heb meer honger maar voor de rest nog geen symptomen!
     
  6. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik bedoel eigenlijk wachten tot je ongesteld gaat worden. Dit kan even duren.
    Zoals Sunshine09 zegt kan je volgende week nog een keer een test proberen.
     
  7. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    meer honger hebben kan ook bij ontpillen horen. Ik zou gewoon even wachten met opnieuw een test uit te voeren, mocht je zwanger zijn dan kan het zijn dat het HCG hormoon nog niet duidelijk bij je aanwezig is.

    Even wachten met zwanger worden totdat je ontpilt bent kan nooit kwaad natuurlijk.
     
  8. Roze Bloem

    7 aug 2007
    33
    1
    0
    Dat ontpillen hoe lang duurt dit? Moet ik toch enkele maanden rekenen voor zwangerschap er in zit?
     
  9. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    er staat jammer genoeg geen tijd voor hoe lang het duurt voordat je ontpilt bent, was het maar waar!

    ik denk dat het heel verstandig is om niet gelijk te denken dat je de volgende ronde zwanger bent. Er zijn mensen die er jaren over doen. Tuurlijk ik dacht ook toen ik stopte met de pil: oh volgende maand ben ik zwanger. Ben ondertussen al een jaar verder.
     
  10. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik heb anderhalf jaar gedaan over ontpillen....

    succes

    grtjesss
     
  11. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Bij de een kan het maanden duren bij de ander is de cyclus zo weer gelijk, dat verschilt dus echt per persoon. 't is gewoon echt afwachten.... ken het gevoel hoor, ben ook net gestopt met de pil en mijn regels zijn ook nog niet gekomen
     
  12. Roze Bloem

    7 aug 2007
    33
    1
    0
    Oei, dit was wel niet gepland (voor zover iets te plannen is) Ik had graag dit jaar nog zwanger geweest. Hopelijk ben ik iets sneller ontpilled dan
     
  13. Roze Bloem

    7 aug 2007
    33
    1
    0
    De gynaecoloog had mij niets over ontpillen gezegd.... dacht dus dat het direct goed ging lopen...
    Zijn er nog dingen om rekening mee te houden de eerste maanden?
     
  14. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    't kan ook zijn dat het bij jou gewoon snel gaat hoor, er is gewoon geen peil op te trekken. Net zoals de symptomen de een heeft enorm veel symptomen en de ander niet. Helaas lijken de symptomen van ontpillen erg op de symptomen van menstruatie en zwangerschap en dat maakt het er dus niet makkelijker op, zucht...
     
  15. Roze Bloem

    7 aug 2007
    33
    1
    0
    Neen, inderdaad.... Gisteren was het dan even spannend natuurlijk, de eerste zwangerschapstest. Hoewel het nog maar de eerste maand is dat ik gestopt ben met de pil was er toch teleurstelling toen het negatief bleek te zijn....
     
  16. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Roze Bloem Geplaatst: Di Aug 07, 2007 6:22 pm Onderwerp:

    --------------------------------------------------------------------------------

    De gynaecoloog had mij niets over ontpillen gezegd.... dacht dus dat het direct goed ging lopen...
    Zijn er nog dingen om rekening mee te houden de eerste maanden?


    Je zou alvast kunnen beginnen met foliumzuur, dat helpt voor het voorkomen van een open ruggetje bij de baby. kan je gewoon mee beginnen want het schaadt volgens mij niet
     
  17. Roze Bloem

    7 aug 2007
    33
    1
    0
    Dat ben ik al een paar maand aan het nemen, dat had ze mij wel gezegd
     
  18. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Hartstikke goed, maak je niet te veel zorgen, komt allemaal wel goed. 't is gewoon moeilijk te zeggen hoe het zal gaan. Zou gewoon volgende week nog een test er tegen aan gooien.
     
  19. Roze Bloem

    7 aug 2007
    33
    1
    0
    Dat ga ik zeker doen moesten de maandstonden uit blijven, want je weet maar nooit hé :)

    Ik ga naar huis vertrekken!

    Tot de volgende
     
  20. Denise85

    Denise85 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hoi roze bloem,

    mijn eerste cyclus duurde 210 dagen en zelfs toen is mijn cyclus afgebroken door medicijnen. Ik heb uit mezelf geen eisprong en wordt dus ook neit ongesteld. Mbv medicijnen kan ik wel een eisprong krijgen maar die slaan helaas niet goed aan bij mij. Ik ga nu waarschijnlijk beginnen met hormooninjecties.

    Waarom vertel ik je dit? Niet om je meteen de grond in te boren maar juist om je met beide benen op de grond te laten staan. Als je net stopt met de pil moet je er gewoon vanuit gaan dat het een jaar kan duren voordat je zwanger bent zo kan het alleen maar meevallen als het allemaal wat vlotter gaat. Waarschijnlijk is het bij jou gewoon ontpillen en in het begin kan je daardoor cylci hebben van meer dan 35 dagen of heel onregelmatig. Helaas is het niet anders. Hou goed je buik in de gaten zodat je misschien kan voelen wanneer een eitje aan het groeien is en gaat springen dan kan je op de goeie dagen klussen... verder gewoon geduld hebben heel veel succes en ik hoop echt dat je snel een regelmatige cyclus hebt en zwanger raakt...
     

Deel Deze Pagina