het leven gaat helaas niet altijd over rozen maar kleine man ,ik heb met heel mijn hart voor jou gekozen soms zijn er tranen van vreugde en soms van verdriet. en jou voor alles beschermen nee dat kan ik niet. Maar met ons vieren kunnen wij alles aan. want jij bent de reden van ons bestaan en Quinten en Yorick , ook al zijn ze zelf nog klein zullen altijd in jou leven zijn en al zullen ze je straks misschien af en toe gaan klieren. we zullen heel gelukkig worden met ons vieren.
Ik vind het eigenlijk een beetje "zwaar" voor een geboortekaartje. Die eerste zin komt hard binnen ofzo.. Snap het verhaal wel, maar misschien positiever beginnen/verwoorden?
is het een idee om de eerste regel helemaal weg te laten? vind hem ook inderdaad ook erg zwaar voor een geboortekaartje
Ik vind het een nogal deprimerende tekst voor een geboortekaartje. Voor mijn gevoel moet dat juist een vrolijke tekst zijn. Ik neem aan dat de meeste mensen die het kaartje ontvangen toch wel op de hoogte zijn van je verleden.
Ik vind het heel zwaar, als ik zo'n kaartje zou krijgen dan zou ik eerder medelijden met je hebben dan blij voor je zijn.
Ik vind het ook nogal zwaar en over de rug van een geboorte. Als je zijn naam er niet op zet lijkt het me ook duidelijk genoeg.
ja ben het eens met de meiden hierboven, tis een vrij zware tekst, ookal zal je er misschien alleen voor staan, is het hopelijk toch een kindje wat welkom is en waarbij je warme gevoelens hebt. De zin jij bent de reden van ons bestaan. tja. eg zwaar moedig. succes verder
Veel te zwaar. Hoe moeilijk t misschien is de geboorte is een blijde gebeurtenis. Zou t naar vinden voor je kindje als het later terugkijkt daarnaar en er dan zo'n depri tekst op staat.
Als je kindje over een paar jaar zelf zijn kaartje kan lezen, wil je dan dat hij deze boodschap krijgt? Ik vind het best heftig....
Ben het eens met de rest. Het is een mooie tekst, maar te zwaar voor een geboortekaartje. Het komt niet echt blij op mij over, en een geboorte is toch iets om te vieren en blij mee te zijn? Ookal moet je het helemaal alleen doen, ik neem aan dat degenen die een kaartje krijgen er wel vanaf weten toch?
ik vind het ook te zwaar..de eerste 4 regels vind ik te zwaar en dat de kleine de enige reden is voor jullie bestaan.. Het is natuurlijk wat je zelf wil maar ik zou het niet doen
Helemaal eens met alle reacties hierboven! Ik had er staan : Dolgelukkig en blij ben ik met de geboorte van : Meteen duidelijk dat ik alleen ben,maar wel fijn om te lezen voor mijn zoontje straks dat ik super blij met hem ben!
Het is meer iets voor een overlijdensadvertentie qua sfeer... Misschien kun je gewoon schrijven dat je blij en gelukkig bent met de geboorte van je kind, dat is ook waar (toch?) en klinkt wat gezelliger.
Jeetje,ja idd wel wat heavy voor een geboortekaartje hoor.. maar goed ieder haar ding natuurlijk. Ik zou zelf voor een wat vrolijkere test kiezen.. maar wat ik al zei...ieder haar ding. Het is ook niet de vraag of deze text wel kan? Maar eerder of je het zelf mooi vindt om het te gebruiken. Toch? Als jij het een mooie text vindt,moet je het gewoon ge ruiken en niet afgaan op wat een ander vindt..
Ik vind het heel zwaar overkomen persoonlijk.. Ik zou misschien gaan voor iets als; Met zijn drieëen veel plezier.. Maar nu meer vertier, want jij bent nummer vier! Ik ben trotse mama geworden van mijn derde kindje; (naam) Wil je even langskomen? Dan even bellen, hintje! Misschien zoiets? Dit is maar een snel kladje hoor, maar dan geef je aan dat jullie met zijn vieren het goed hebben, en dat JIJ alleen trotse mama bent van jouw derde kindje. xx