Na 2 jaar proberen kreeg ik een HSG...ik raakte dezelfde ronde zwanger.....helaas is deze zwangerschap dit weekend met 7 weken misgegaan.Wie heeft dit ook meegemaakt en is daarna toch vrij snel weer zwanger geraakt?Dus hoe groot is de kans dat ik nog profijt heb van de verhoogde vruchtbaarheid van de HSG?
Hoi ik heb dat ook gehad. Maand van de HSG zwanger geraakt en helaas miskraam met ongeveer 6 wkn. Ik raakte half jaar daarna weer zwanger. Maar meid het verschilt per persoon dus wie weet raak jij wel weer veel sneller zwanger. Ik duim voor je! Sterkte in deze rottijd ik weet hoe je je voelt. groetjes vruchtje
Dankjewel vruchtje! en gefeliciteerd met je zwangerschap...ik zie dat je al opschiet....spannend hoor
He meid, wat naar nou . Ik raakte zelf ook spontaan in verwachting na 2 jaar en dat werd ook een miskraam. Ik zit nu in de 6e ronde na miskraam en de 2e ronde na HSG want die heb ik namelijk in november gehad. Je hoort veel succesverhalen, dus wie weet. Een forumvriendin die raakte na de HSG ook vrij snel zwanger terwijl ze het al bijna 1,5 jaar aan het proberen waren. Dit werd een miskaam maar de 3e ronde na de miskraam was het alweer opnieuw raak! Zij gelooft echt dat het door de HSG kwam. Dus er is zeker hoop. Veel sterkte en ik hoop dat het snel weer raak is voor jullie. Grt Vanilia
Ik hoor idd vaker dat zo'n zwangerschap de eerste ronde na de HSG niet goed afloopt.....zou dit toch met die HSG te maken hebben?Ik heb geen flauw idee waarmee de mijne is gedaan....mijn man zei dat het op jodium leek wat erin ging.Ik hoop wel dat ik snel weer zwanger ben,maar eigenlijk wil ik gewoon dat het rotgevoel van deze miskraam weg gaat.En ik lees wel bij mensen die toch weer zwanger raakten snel,dat ze zich toch naar bleven voelen over de miskraam.Wat best logisch is. Je hoort ook vaak dat mensen de maand na de HSG niet zwanger mogen raken...zou dat zijn,omdat het vaak misgaat?Bij ons werd juist gezegd dat we goed gebruik moesten maken van de eerste 3 extra vruchtbare maanden.