Ik ben huismoeder en zit dus 7 dagen per week thuis bij me kinderen. Ben echt onwijs dol op ze maar de oudste gaat volgend jaar naar de basisschool en de jongste is nu net 1 jaar geworden. Volgend jaar gaan we verhuizen naar het dorp waar me moeder ook woont, en nu wil ik dus graag weer iets gaan doen. De oudste zit dan op school en de jongste kan bij me moeder terrecht. Maar nu wil ik iets doen wat dus niet 4 jaar duurt zal maar zeggen. Wil ook graag daarna weer gaan werken, na de opleiding/cursus. Gewoon om ook lekker iets te doen wat me leuk lijkt. Niet raar opvatten vind het heerlijk om thuis te zijn bij me kinderen maar ik ben 21 jaar en wil niet de rest van me leven thuis zitten zal maar zeggen. Zal ook graag nog wat willen leren of iets. Ik wil iets zoeken richting administratie of iets. Of iets met kinderen of wat dan ook. Maar heb het gevoel dat ik daarvoor hele opleidingen moet doen. Dat zal ik wel willen maar dan word het werken en leren en volgens mij ben je dan full time weg. En wil niet 5 dagen per week eraan bezig zijn. kortom veel wensen maar is het waar te maken? wie heeft er tips of adviezen? zal een cursus/opleiding in Rotterdam/Dordrecht worden in die buurt dan. bedankt alvast