Ik snap ook echt niet. Voor jou is het ook niet echt een hele leuke zwangerschap zo zeg. Kindjes die verkeerd liggen of te klein zijn. Of wat dan ook willen ze wel eerder halen maar als het gezond is en de mama het niet meer aan kan is het ineens onmogelijk. Dan is het beter als het blijft zitten tot 40+. Ja een kindje is vanaf 37/38 weken klaar. Maar een zwangerschap zou 40/42 weken duren? Gister avond 6 uur lang weeën gehad. De meeste dusdanig van aard dat ik echt even niks meer kon en er bij stil moest gaan staan om op mijn ademhaling te letten. Zelfs onder de douche deden ze pijn. Ze waren wel wat onregelmatig tussen de 2 en 5 min. Duurden wel allemaal tussen de 60 en 90 seconden. Ben in bed gaan liggen en werd geregeld wakker omdat ik emotioneel was en buikpijn had. Tot nu toe is het weer rustig en geen baby zijn dat dan voorweeën? 6 uur lang en toch best pijnlijk dat je op houd met praten? Tis mijn derde weet alleen echt niet meer hoe echte weeën voelen. De jongste is ruim 8 jaar.