wat een raar verhaal, ik denk dat ze ook heel graag zwanger wil zijn en huisje boompje beestje.. maar ze weet dat het voor haar nog niet zal gebeuren dus verzint ze een verhaal zodat ze er ook bijhoort.. en er zal wel wat jaloezie meespelen.. en wat gestoordheid aangezien ze nu al positiemode heeft gekocht :s ik heb nog gewoon mn eigen kleding aan.. haha..
mijn vroegste echo bij mn eerste zwangerschap was met 5 weken.. en toen zag je al een zwangerschapsring..
of ze het erom doet iedereen een rad voor ogen draait of gewoon zo graag een kindje wil dat ze schijnzwanger is er zal inderdaad over hooguit 9 maanden toch echt een kindje uit moeten vallen. maar ik snap de omgeving niet zo goed die zitten allemaal vanalles met haar mee te verzinnen blijkbaar, ipv haar een beetje op de grond neer te zetten. natuurlijk hoor je vreemde verhalen over dat mensen toch zwanger blijken te zijn op de meest mysterieuze manieren. en dat zijn absolute wondertjes dan natuurlijk. maar als ze schijnzwanger zou zijn en iedereen voedt dat nog eens, zou ik dat toch wel erg zielig vinden voor haar,want dan valt er straks echt geen babytje uit.
Ik had van mijn eerste een echo met 6 weken.. en je zag zat. Als uiteindelijk blijkt dat ze niet zwanger is zit ze er zelf nog het meeste mee als ze het idd echt zou geloven. Het is wel een zielig verhaal zo.. helaas wordt je niet zwanger van hopen dat je het bent.
beetje raar verhaal... ik heb wel een beetje zoiets zelf gehad.. ik was overtijd en ik heb meerdere malen getest, ook bij de huisarts en een bloedtest in het ziekenhuis. maar gaf aan niet zwanger te zijn.. Heb geen echo gehad of zo hoor... Een 4 weken later was ik nog niet ongi (volgende cyclus dus) bleek ik dus wel zwanger te zijn. mijn menstruatie was geheel volgens de klok altijd 28 dagen. toen bleek al snel met echo's en controlles dat stef erg groot was voor de zwangersschapsduur. Stef is ook 3 weken te vroeg gevoren, maar oogde volgens de kinderarts als een baby die te laat geboren was (gewicht, geen huidsmeer ed) Waarschijnlijk ben ik toch zwanger geweest toen, of net tussen die twee cyclussen in. Ik heb wel geen bloedverlies gehad, tussendoor net als jou vriendin...
Is ze wel écht bij de dokter geweest? Vraag ik me af namelijk. Doktoren gaan echt niet tegen je zeggen datje zwanger bent als er niks te zien valt.. Volgens mij een gevalletje van 'ik wil te graag'
Hey, Bedankt voor al jullie reacties. Ik heb haar gister gesproken en ze heeft afgelopen vrijdag een bloedtest af laten nemen, waarschijnlijk krijgt ze vandaag de uitslag. Ja ze is echt heel jaloers en heel onzeker, ze is getrouwd en haar man wil geen kinderen, ze zei gister tegen mij dat dit haar enige kans is en dat als ze zwanger is het "probleem"opgelost is, toen ben ik wel heel eerlijk geweest en heb tegen haar gezegd dat ze het probleem op die manier alleen maar voor haar uitschuift en wat nou als ze dus niet zwanger blijkt te zijn, zij zou er echt alles maar dan ook alles aan doen om toch zwanger te zijn/worden. Ze is nog nooit bij haar huisarts geweest, heeft enkel telefonisch contact gehad en die had gezegd ga er maar vanuit dat je zwanger bent. Normaal gezien zou ze dus deze week ongesteld weer moeten worden, maar omdat ze zo geopsedeerd is denk ik ook dat haar ongesteldheid wegblijft op die manier. Ze zei ook dat ze niet kan leven met alleen maar neefjes en nichtjes (haar man kan dat blijkbaar wel en haar zus heeft 3 kinderen) ik zei dat dat niet eerlijk is en dat ze niet de kinderen van een ander erbij moet halen, want die hebben namelijk die keuze gemaakt en dat ze niet met jaloezie kan leven voor de rest van haar leven dat als ze zo graag kinderen wilt (en ze toch niet zwanger blijkt te zijn) ze zich af moet vragen hoe ze dat op gaat lossen met haar man...Ze bleef maar doorratelen (naief) dat ik er maar niet meer op ingegaan ben, ik zit me druk te maken om niets, heb wel wat beters aan mijn hoofd, genieten van MIJN ECHTE ZWANGERSCHAP Ik zei hoezo bel je zelf niet even het ziekenhuis voor je bloeduitslag, zegt ze, ja als je kinderen hebt moet je ook geduld hebben (dat is toch heel wat anders !?) Maar goed ik wacht dus ook nog op het antwoord, ik heb het idee alsof ze alles een beetje voor haar uit zit te schuiven net zolang tot ze dus wel (ooit) zwanger is...een vriend van mij zei al dat het een olifantendracht is (22 maanden zwanger)...Nou ja vooralsnog zij wil het TE graag en ik wens haar (en haar man) echt het beste, maar mocht ze toch niet zwanger blijken te zijn, vraag me af of haar man ooit dat 'ding'van hem nog in haar zal steken? Ze heeft aankomende maandag weer een echo...
Ik ben zo benieuwd naar de uitslag. Die ze waarschijnlijk niet krijgt omdat ik ook niet geloof dat ze een bloedtest heeft gedaan. Je zei dat ze er alles aan zou doen om zwanger te zijn/worden. Oh my god ik denk nu gelijk aan expres pil vergeten hem erin luizen. Want dat begrijp i hieruit. Ik denk dat het meisje hulp nodig heeft. Ze liegt. Ik geloof er niks van dat ze zwanger is. Ook dat de dokter gezegd moet hebben dat ze ervanuit moet gaan dat ze zwanger is?uhm als ze nog ongesteld moet worden kan de dokter dat toch helemaal niet zeggen want dan is ze toch nog niet overtijd? En de dokter zegt dat hopelijk ook niet als er niet positief getest is. Ik heb echt medelijden met haar (op een niet zo lieve manier).
Ik ben ook benieuwd naar de uitslag! Ik zou het persoonlijk ook niet leuk vinden als mijn vriend nooit kinderen wil.. Ik zou echt gek worden..
ZE kan zwanger zijn, maar met 4 weken zagen wij op onze echo al wat zitten en met 8weken zagenw e al een hartje kloppen
Ik ben van mening dat zij en haar man een keer goed moeten praten, wat ieder van hun relatie verwacht. Als hij echt geen kinderen wil en zij wel dan zal zij moeten besluiten om bij hem weg te gaan. "stiekem" zwanger worden vind ik ten eerste het grootste veraad tegenover je partner en ten tweede red je er geen relatie mee. Zeker niet als hij geen kinderwens heeft. Wat doet zei zichzelf haar man en eventueel kind toch aan. Als ik het zo lees draait het alleen om haar. Het doet mijn pijn om te zien hoe sommige mensen een zwangerschap/kind "gebruiken"voor eigenbelang. terwijl er zoveel mensen zijn die ongewenst kinderloos zijn en zulke goede ouders zouden zijn. Zo dat moest ik toch even kwijt hoor...
Het lijkt me toch dat je zulke wensen bespreekt voordat je trouwt . Als mijn man geen kinderen had gewild dan was hij nu mijn man niet. Gelukkig maar dat we allebei een kinderwens hebben .
Hey, Bedankt voor jullie reacties. Jullie hebben helemaal gelijk, ik ben het met jullie eens... MAAR ZWANGERE/MOEDERS ONDER ONS, HET ANTWOORD IS DAAR ZE HEEFT VANDAAG HAAR BLOEDUITSLAG GEKREGEN...ZE IS NIET ZWANGER! Vind het echt vervelend voor haar, maar dit is misschien wel een goed teken om is na te gaan denken wat ze nu eigenlijk wil en misschien dat ze is een goed gesprek met haar man zal hebben, ik wens haar in ieder geval toch veel sterkte toe, ze is er erg kapot van, logisch! Al hoewel ik denk dat ze het op een miskraam gaat gooien, haar moeder had zoiets gezegd, ze was voor de kerst (lees voor ze ongesteld moest worden) gevallen met de fiets dat zou een reden geweest kunnen zijn (voor haar dan)...we zullen wel zien, als het voor haar draaglijker is om te leven met het idee dat ze een miskraam heeft gehad dan dat ze nooit zwanger is geweest, ja wie ben ik om daar wat van te zeggen toch? Nou meiden onder ons ik wens jullie veel sterkte toe geniet lekker van onze zwangerschappen Dikke kus
Ik las laatst iets over schijnzwanger bij mensen. Ik ken het van een van mijn honden, die heeft dan heel grote tepels en piept en zeult dan met een knuffel en eet niet, echt heel zielig hoor. Ik vind het gewoon sneu voor haar! Ik hoop dat ze eruit komt met haar vriend, want als ze echt een heel diepe kinderwens heeft, tsja...
Het is idd wel erg voor haar dat ze in deze "droom" leeft. Ik hoop voor haar dat ze na deze situatie een andere kijk op de zaken gaat krijgen. Maar heb er een hard hoofd in. Over schijnzwanger gesproken wisten jullie dat mannen ook allerlei zwangerschapssymptomen kunnen vertonen als hun vrouw zwanger is? Zoals ochtendmisselijkheid enzo. Weet niet meer hoe het heet maar heb hier over gelezen. Gelukkig heeft de mijne hier geen last van, zie het al voor me samen huilend,misselijk en moe op de bank hahahaha
idd een vaag verhaal.. ik testte met 5 weken..geen ochtendurine en ik kreeg een duidelijke plus. maar goed net wat velen hier al gezegd hebben het duurt niet lang meer voor dat ze/jij erachter komt of ze nou wel of niet zwanger is.
treurig verhaal ja dat iemand dan ook nog persee kinderen wil met iemand die geen kinderen wil ik ken het wel heb zelf in die situatie gezeten en ja tikje erger nog want toenmalige man zei in het begin dat ie wel ooit kinderen wou, over een paar jaartjes ofzo....... en toen we dus uiteindelijk in het ziekenhuis liepen ( heb pcos ) zei hij na een half jaar medische molen dat ie zich had bedacht......... nou toen heb ik me dus ook bedacht nog flink wat tijd aan praten besteed maar uiteindelijk mijn koffers gepakt en ja toen wou hij plots wel kinderen want hij wou me niet kwijt maar toen wou ik geen kids meer met hem iemand moet kinderen willen met zijn hart, dat zei ik toen ook tegen mijn ex, en niet omdat iemand anders het wil. en ja mijn huidige mannetje was gelijk blij toen ik over kids begon,.........hij had hetzelfde gehad, zijn ex ( ja er zijn ook vrouwen die absoluut niet willen en de man wel!) wou geen kids. als die meid kinderen zo belangrijk vind zou ze toch echt nog eens moeten nadenken over haar relatie en ja flinke gesprekken hebben met haar man want als zijn standpunt vast staat ja dan zou ik denken dat zij dan ook een keuze moet maken. is wel zo eerlijk tegenover het kind wat je zo graag wil. en zeker vaag als die man altijd duidelijk is geweest over het niet willen van kids. was bij mij altijd een van de eerste dingen die ik aankaarte bij nieuwe relatie....ja duidelijkheid voorop hoor!
Ik ben al 20 jaar bij mijn man en we hebben het pas een half jaar over kinderen. Als mijn man geen kinderen had gewild dan was hij nu nog steeds mijn man!
Ja ze zijn al 9 jaar samen en 8 jaar getrouwd inmiddels, en hij heeft altijd al vanaf het begin gezegd dat hij geen kinderen wil en nooit zou willen. Dus ze wist/weet het wel. Ze gaan blijkbaar (bijna) nooit met elkaar naar bed, omdat zij er geen zin in heeft (hoe komen er dan uberhaupt kinderen vraag ik me dan af). Zij hadden toen samen pas besloten dat zij zou stoppen met de pil om te kijken of ze dan weer zin zou krijgen, maar hij wilde dan wel een condoom gebruiken mocht ze dan toch willen, die bewuste dag (blijkbaar begin december qua berekeningen) zijn ze toch met elkaar naar bed gegaan (1x) maar hadden geen condoom op zak en is hij bewust niet in haar klaar gekomen (natuurlijk kan je van voorvocht ook zwanger worden), maar het rare is, zij zegt dat ze het niet bewust heeft gedaan, maar de dag na die ene keer sex heeft zij blijkbaar wel gekeken of ze op dat moment vruchtbaar was en een week na de sex getest of ze zwanger was toen kwam die test met dat (als ik een vergrootglas erbij leg) zie ik een 2e streepje (toch? kijk jij is...) en is ze geobsedeerd geraakt. Nou beweerde ze gister dat ze met haar man zou gaan praten (die gesprekken ken ik: ik wil een kind, ik niet ga dan maar naar de buurman, nee dat doe ik niet, oh ok). Zij zei mij dat ze niet van haar man kan scheiden, omdat hij geen kinderen wil, maar ze kan niet leven zonder kinderen tja hoe los je dat dan op, tegen mijn zus had ze gezegd dat ze dan maar "vaker"met haar man naar bed moet (klinkt in mijn oren als ik blijf bij je, wil je geen kinderen, dan luis ik je er in, probleem opgelost... ) En die ouders van haar geven haar man van alles de schuld, dat vind ik nog het ergste ervan, maar ja ik ga me daar niet mee bemoeien hoor, daar moeten ze zelf maar uitkomen!