Ik ben sinds zondag bezig...ben even geveld door de griep, maar ben in ieder geval bijna klaar! met 30 weken dus...
Ik met 26 weken. Dat was in september en het was nog mooi weer. Zo kon ik lekker alles nog buiten drogen.
ok dan ga ik idd met 30 weken maar beginnen metw assen heb er wel zin in vind dit leuker om te wassen dan de rest al die leuke kleine kleertjes enz.
ik ga deze week de kleding voor in mijn vluchtkoffer wassen en in mijn verlof ga ik de rest van de kleertjes doen
ik heb afgelopen week alles gewassen.... anders blijft het zolang ongebruikt in de kast liggen en gaat het weer muf ruiken.
Wat ik hier tegen heb gedaan (en ook omdat we een nieuwe kast hebben die dus nog erg naar de nieuwigheid ruikt) is geurbuiltjes in de kast leggen...ruiken erg lekker!
Ik heb alles rond 29 weken gewassen en dan geurbuiltjes in de kast gelegd.Het ruikt nog altijd alsof het net gewassen is!
Jeetje wat zijn jullie allemaal vlot(of ik ben traag! ) Ik ga er volgende week mee beginnen als ik verlof heb. Dit weekend gaat de oudste over naar haar nieuwe kamer en dan ga ik de babykamer helemaal gereed maken en de kleertjes wassen.
Yep! Ik heb er direct een aantal geurbuiltjes tussen gestopt nadat ik de kleertjes weer in de kast heb gelegd. Maar toch... zelf vind ik "vers" gewassen kleertjes het lekkerst
Ja dat vind ik ook! Vooral omdat die geurbuiltjes in het begin zoooo sterk ruiken! Maar er gaan niks boven versgewassen...hing ook iedere keer met m'n neus in de kleertjes