Lastig dit... Onze dochter heeft echte een wauw-naam! Onze zoon een prima naam. Op een gegeven moment moesten we de knoop doorhakken. Mochten we ooit nog een kindje krijgen dan krijgt die ook een primanaam. Of er moet echt nog een wauw naam voorbij komen die ik nog nooit heb gezien, maar kan het me haast niet voorstellen.
Onze oudste heeft de WoW jongensnaam gekregen. En by far hadden we toen geen andere naam waar we dat bij hadden. Nu hebben we een naam waar we ook overtuigd van zijn en goed past maar de stellige wauw die ik toen had heb ik nu niet. En als ik ooit weer een jongen krijg weet ik het niet meer hoor haha
Hier allebij een wow. Oudste hadden we wow bij meisjesnaam, niet bij de jongensnaam maar konden niets beters vinden. Gelukkig een meisje. Naam wisten we al voor zwangerschap. Tweede kindje een wow bij de jongensnaam, dus toch een andere gevonden. Meisjesnaam was niet helemaal wow. Gelukkig toen een zoontje gekregen. Ook niet veel namen die een optie waren. Deze was het vrij snel en daarmee klaar.
Wij liggen qua smaak mijlenver uit elkaar. We hebben 3 compromis namen; een ervan heeft voor mijn vriend de wow factor en ik vind het 'gewoon een mooie naam'. Bij de andere 2 is het andersom. Ik heb soms nog wel spijt van de naam waarbij ik niet de wow factor voelde, zeker omdat ik nog 1 andere naam heb die dat voor mij wel heeft. Maar dit is nu eenmaal iets dat je samen moet doen, dus ik heb me erbij neergelegd.
Ik denk het niet... We hebben voor de eerste geen heel bekende naam en waren er al lang voor we zwanger waren weg van. Voor de 2e was het even zoeken tot ik ergens een naam tegen kwam en dacht, die is leuk! Vriend dacht er net zo over en het voelde goed, dat hadden we bij andere namen niet... Dus de Wow factor hoeft niet denk ik zelf
Ik had wel meerdere namen met de wow-factor. Maar ja, we zijn met z'n 2& he Nou zaten wij wel redelijk op 1 lijn hoor gelukkig! Alleen hebben we onze zoon uiteindelijk de #1 naam van manlief gegeven. Hij kon niet aan die van mij wennen en ik wel aan die van hem (die gelukkig voor de helft op die van mij lijkt )
Hier zeker een WOW-factor. We hadden een naam die het zou worden, vind ik nog steeds een mooie naam.. maar toch.. we waren niet dolenthousiast. Toen stelde mijn man deze naam voor en was ik meteen verliefd ❤.
Ik had zeker bij de tweede wel echt een wauw gevoel, bij de eerste ook wel. meer dan nu ieder geval we komen er totaal niet uit en ik vind geen enkele naam echt leuk. Nu hadden we bijvoorbeeld: Senn, best leuk maar mij veel te populair en niet uniek genoeg ofzo. Terwijl ik het ergens toch ook wel weer leuk vind, maar het lijkt wel alsof geen enkele naam goed genoeg is. De namen van onze kindjes passen wel echt bij hun dus misschien groeien ze er wel mee op ofzo
man heeft de meisjesnaam gekozen. was er helemaal verliefd en aangeziek ik voor 90% overtuigd was dat het een jongen zou worden vond ik het prima. jongensnaam heb ik bedacht en man stond hier ook achter. uiteindelijk werd het toch een meisje. dochter heeft nu een populaire naam, maar ik heb er geen spijt van. het past nu gewoon bij haar. al ben ik nu wel verliefd geworden op een andere meisjesnaam. wie weet voor een 2e.
De oudste heeft qua naam zelf geen wow-naam, maar het is een vernoeming met een zeer speciale betekenis. Qua betekenis heeft het dus zeker wel een wow factor. De jongste twee hebben, voor ons, wel een wow-naam.
Ik denk dat het ook wel moet groeien ( hoop ik) bij mijn dochter had wel gelijk het wow dit is de naam, en dit had ik nu weer met een meisjes naam, maar we krijgen een jongen. Blijf zo twijfelen, hoop echt dat het straks goed voelt.
Onze zoon heeft voor ons een Wow naam Als jong meisje ooit verliefd op deze naam geworden en manlief vond m ook prachtig. Als jong meisje ook nooit verwacht om een kindje te krijgen dus al mijn vriendinnen gokte op deze naam.haha. Gelukkig kan ik goed lullen en niemand die uiteindelijk deze naam nog verwachtte. Nog steeds heel blij mee! Mochten we nu (hopelijk snel) weer in verwachting raken dan moeten we echt op zoek naar een naam.