Mijn vriend is op vakantie, dus ik kan het niet delen. Misschien hier een paar tips? Ik ben gestopt met de pil om zwanger te raken. Ik werd meteen na het stoppen met de pil ongesteld. Daarna ben ik weer na 24 dagen ongesteld geworden. En nu dus na 24 dagen nog niet. Ben nu 4 dagen overtijd. Kan ik al een test doen? of wachten tot ik twee weken overtijd ben.....? Groet
Heb een test gedaan, meteen na mijn werk. Ben eerst nog op mijn werk naar de wc geweest. Was 5 minuten later weer thuis, test gepakt, toen kon ik nog maar een heel klein beetje urine opvangen .....moest het toch proberen, kon niet wachten! Maar helaas......of de urine was niet zo geconcentreerd! Morgenochtend maar nog een keer proberen met ochtendurine!
Werd vandaag ongesteld! Wilde morgenochtend testen. Ik dacht ik stel het uit misschien is mijn cyclus opeens langer dan normaal. En ja hoor, ineens 31 dagen! ipv 24.......... balen.... Ik kon vandaag naar mijn vriend smsen, ik ben ongesteld geworden en het is geen 1 april grap!!!
jammer dat het niet zo mocht zijn, succes voor de volgende ronde hier in het zelfde schuitje, had afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden (dag 23) dit was van mijn 1e echte cyclus zonder de pil. ben op 12 februari gestopt en vrij kort daarna ontrekkingsbloeding en dus 23 dagen later ongesteld. Nu ben ik dus inmiddels 4 dagen overtijd, dit zou dus kunnen inhouden dat ik maandag ook al zou kunnen testen??? en moet je dan 's ochtends of 's avonds testen? en zou je die van kruidvat kunnen gebruiken?
Kruidvat 2V5? Ja! Die zijn wel heel goed!!! Je zou al kunnen testen hoor als je al 4 dagen overtijd bent! Maar het kan ook net zo goed ontpillen zijn. Vooral omdat je nog niet zo lang gestopt bent. Succes!
weet je wat het is.. als je nog maar zo kort van de pil af bent kan het ook zijn dat je lichaam de cyclus nog aan het zoeken is.. Dus als je overtijd bent, weet je eigenlijkniet zeker of je overtijd bent. Maar testen kan altijd voor 2,50 per test is dat best te doen
Mijn cyclus is dus blijkbaar ook nog aan het zoeken.....van 24 naar 31 dagen. Je kunt al testen, deed ik ook, maar werd daarna toch ongesteld.....helaas. Op naar de volgende ronde. Omdat mijn cyclus nog verschilt gewoon om de twee dagen vrijen, drie weken lang! Hopen dat het lukt!
Jepz! Om de dag vrijen, dan zit je altijd goed! Ik had ook uitschieters in het begin van 28 naar 35. Zit een week verschil in!
Hoi, Ik heb een vraagje: 7 maart ben ik ongesteld geworden en sinds 25 maart pijn in mijn buik. Een soort ongesteldheidsgevoel. Alleen dan iedere dag, bijna de hele dag door. Dit heb ik normaal nooit. Inmiddels al een paar testen gedaan, waaronder vanochtend, maar die waren allemaal negatief. Maar ik ben ook nog niet ongesteld! Ik heb lichtelijk het gevoel dat er wel iets speelt maar de testen liegen er niet om lijkt mij? Nu maar wachten tot ik ongesteld ben? En als ik het vrijdag nog niet ben, nog maar een keer testen?? Pffff, wat een spanning!
Wat jij vertelt had ik dus precies hetzelfde. Echt een week buikpijn, anders dan bij ongesteldheid dacht ik. Helaas toch ongesteld geworden. Misschien is jouw cyclus ook nog zoekende.... Ik kan inderdaad temp testen, maar daar ga ik nog niet aan beginnen. Eerst maar afwachten.........