Help!!! Ik ben echt dramatisch toe aan een nieuwe garderobe, maar ik kan maar niet slagen met huidige mode Qua kleuren moet het nog wel lukken, maar de pasvorm! Alles is wijd!!! Heb geen hele moeilijke maat (1,75 en maat 36/38, wel in verhouding een lang bovenlichaam, waardoor kleding vaak kort valt). Zie je denken, zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn..... MAAR ik zie er echt als een plank in van die wijde shirts/tops die nu in de winkel hangen Ben ook niet echt handig in het combineren van kleding Vraag dus vaak de verkoopsters of ze nog iets hebben hangen wat me leuk staat, maar die moeisten nu zelfs toegeven dat het niet zo makkelijk is.... Of het is te kort of veeeeeel te wijd Wie o wie heeft er een beetje verstand van fashion en heeft leuke ideeen! Help mij het voorjaar/zomer door
Ik vind de kleuren ook nog eens vreselijk (en net bevallen..) dus kun je nagaan hoe een probleem ik heb.. Succes met zoeken, lekker veel online bestellen
Kleuren zijn idd ook niet echt geweldig (fel roze is toch vooral leuk bij mijn dochter ) maar de pasvorm is echt een drama * gaat voor de zoveelste keer maar weer eens online gluren *
Ga eens naar de Steps ofzo. Laat je goed voorlichten en koop een setje of twee / drie die goed te combineren zijn Kijk vooral even of er een leuke 'klik' is met de verkoopster
Bij de Sting en bij Mango slaag ik toch vaak wel. (ben 1.70 en heb maat XS of S) Ik hou ook niet zo van die wijde gevallen maar als je goed zoekt dan vind je ook wel leukere kleding. Tip: ga lekker rustig op je gemak winkelen zonder je man/vriend erbij en liefst ook zonder vriendinnen. Meestal helpt dat bij mij omdat je dan alle tijd kan nemen voor elke winkel die je in wil en geen rekening hoeft te houden met anderen. Nadeel is alleen dat het minder gezellig is en je je nieuwe kleding niet kan laten keuren door vriendinnen o.i.d. Toch koop ik meer leuke kleding als ik alleen ga...
Steps en Mango kan ik inderdaad proberen, bedankt! En helemaal alleen shoppen is misschien ook nog niet zo'n slecht idee. Geen man die op mijn zenuwen werkt of vriendinnen die lopen te "mopperen" dat ik niet mag klagen met mijn figuur Misschien van t weekend nog maar eens een poging wagen! Meer tips?
Ik vind de kleding dit seizoen juist zo leuk! Zoek op internet foto's van combinaties die jij leuk vindt. Op kledingwinkelsites, bekende mensen etc. Kijk wat voor kleding dit precies is en ga de replica's in de winkel zoeken. Wat voor type ben je en welke stijl spreekt je aan? Dan kan ik wat gerichter meedenken
Pfff moeilijke vraag Ik heb eigenlijk geen idee wat voor een stijl ik heb haha. Uhmmmmm Iig moet het wel een beetje vrouwelijk zijn Favo zijn wel skinny's met laarzen of pumps, met een leuke top of tuniek. Geen saaie witte tops of simpele t-shirts, wel iets met een print of off-shoulder of zoiets. Superstar ga ik ook nog kijken! Bedankt!
Zara is misschien ook een optie? En de site van expresso vind ik altijd heel overzichtelijk qua themas en kleuren enzo. Maar het ene seizoen vindt ik de collectie leuker dan de andere keer.
Ik denk dat mijn figuur wel vergelijkbaar is met het jouwe, ik ben alleen nog iets langer . Ik vind een bloesig shirt op een skinny en dan met een getailleerd colbert altijd leuk. Draag ivm mijn lengte helaas geen pumps, maar doe dan leuke enkellaarsjes ofzo. Laatste tijd vaak leuk geslaagd bij Vero Moda, Pieces en Vila. In het dikke h en m boek doe ik vaak leuke ideetjes op! Bestellen doe ik daar niet meer, past steeds niet. En oja, ik weet niet waar je woont maar New Yorker, Primark en Bershka hebben ook altijd leuke dingen!