moet effe van me af

Discussie in 'De lounge' gestart door talia, 4 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    hallo talia

    ik heb nog nooit gehoort van viooltjesthee
    maar als het helpt is het mooi mee genomen

    groetjes roelien
     
  2. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik ben nu 31 weken zwanger, maar mijn buik liegt er niet om. Iedereen denkt dat ik hoog zwanger ben en dat ik ieder moment kan gaan bevallen. Ook de klachten die ik nu al krijg denk ik telkens weer.EN IK MOET NOG 9 WEKEN!!
    Ik slaap al meer dan een week heel erg slecht, nog ongeveer een paar uurtjes per nacht. mijn buik ligt zooooo hoog dat ik weer wat misselijk aldoor begin te worden, kortademig ben daar door en ontzettend moe. Ik heb al een behoorlijk ijzertekort, wat ook de fitheid niet positief beinvloed. Elke nacht ontzettende kramp, waardoor ik m,n bed zo,n beetje uit jump (wat overigens niet mag als je bekkenistabiliteit er ook nog bij hebt) en dan overdag spierpijn in m,n benen die ws tot stand komt door de kramp van ,s nachts. Ik vind mezelf een enorme mopperkont ook op het moment, terwijl ik dat al die tijd helemaal niet heb gehad en voel me dan daarna zoooo schuldig tegenover m,n partner en mijn zoon.
    Afgelopen woensdag heb ik een echo gehad waaruit de grootte van het kindje kan zijn dat het al bijna 33 weken is nu, of dat het een gewoon een groot kindje zal worden, Ik hoop zo op het eerste en dat het wat eerder komt.
    Zoooo nu eerst wel weer genoeg gezeurd over mijn ding, eigelijk best lekker om even van je af te zeuren ;)
    En natuurlijk heeeeeeel herkenbaar wat ik hier allemaal terug lees, alleen ben ik nog minder ver dan jullie :oops:

    Liefs Carry
     
  3. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik had ook nog nooit van viooltjesthee gehoord maar omdat ik het echt nietmeer uithield heb ik het heleinternet afgespeurd, is mijn man naar de kruidenwinkel gehold en daar kende ze het dus gelukkig wel want nu ben ik toch wel goed geholpen.

    ik ken het schuldgevoel en die te grote dikken buik ook carry en net als jou is ons kleintje ook al meer dan 2weken vooruit, ik vroeg me daardoor dus ook af zou hij dan vroeger komen, of wordt het gewoon een extra grote baby??

    we zullen wel door die laatste loodjes komen he meiden, nog even doorzetten maar als je het even van je af kunt schrijven helpt toch wel heel erg goed

    groetjes talia
     

Deel Deze Pagina