Ik merk het aan verschillende dingen: - Rekbaar doorzichtig slijm ( ) - Steekjes in Linkerzij - Meer zin in sex
Hoi, IK merk elke maand dat ik een eisprong heb aan de volgende kenmerken: - Veel slijm, eerst wit daarna doorzichtig en rekbaar. - Krampen/steken onderin buik. - Meer eetlust. - Soms misselijk. - Vanaf eisprong vollere en zere borsten (beurs). Banner klopt precies, vanmorgen en nu nog steeds die vervelende steken! Liefs Dib
Ik heb die van mij volgens mij ook gevoeld, ik had echt krampen en steken aan de linkerkant van mijn buik zomaar een paar uur. Ook als ik op mijn buik drukte op die plaats deed het zeer.
Ik heb ook oppeens afscheiding en daarvoor buikpijn,op de dag van afscheiding steken in mijn lies aan 1 kant en zere onderbuik bij bijv neerploffen op de bank. had eens tijdens dezelfde klachten een echo voor controle na miskraam en de gyn zag ook dat ik net een eisprong had gehad,dat bevestigde mijn gevoelens! Hij zei dat we maar snel moetsen gaan klussen en het resultaat is nu 4,5 jaar haha
Ik had drie dagen lang felle steken in mijn buik. Net alsof er een mes door heen ging. En tot aan mijn eisprong deden mijn borsten onwijs zeer. Daarna opeens niet meer.
Ik heb ook al dagen steken en drukkend gevoel onder in mijn buik. Steken nu rechts, net alsof er in mijn buik een tennisbal zit. Ik denk dat mijn ei moeite heeft met springen. Kon ik hem maar een setje geven....
ik heb aldoor 4 dagen steken in mijn onderbuik en nu al twee cyclussen achter elkaar misselijk de nacht ervoor