Tips afvallen?

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Cloewja, 25 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cloewja

Cloewja Lid

1 jun 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een vraagje....
    Ik wil heel graag afvallen door gezonder te eten en bewegen.
    Maar dat bewegen tja hoe moet ik dat doen.
    Tuurlijk we fietsen of lopen iedere dag wel maar dat lijkt me niet genoeg.
    De sportschool is geen optie, want heb geen oppas.
    Wil er ook niet te pang over doen, een paar jaar geleden was het in 2,5 maand 10 kg en meer ging er niet af. Dit was ook alleen met gezond eren en bewegen.

Hebben jullie tips?

2. Rem

Rem Lid

24 jul 2011
    40
    0
    0
    Hallo,

Niet echt tips, uit eigen ervaring. Wel zelfde in de zin dat ik graag mijn conditie wil verbeteren maar ook veelal thuis ben (en druk met huishouden combineren met werk en zorg en leuke dingen doen).

Waar ik nog wel eens aan gedacht heb is het lenen van zo'n spelcomputer van vrienden. Je kunt dan 'sporten voor de tv' met zo'n WE ding, als het zo heet :(? Misschien is dat wat?

gr R

3. Cloewja

Cloewja Lid

1 jun 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    De Wii is inderdaad ideaal, heb ik ook altijd gedaan. Maar vorig jaar alles verkocht, omdat ik er al meer dan een half jaar niets mee deed.
    Ik zat er wel aan te denken om iedere dag met de wandelwagen op pad te gaan en zo kilometers lopen. Maar ja wat als het straks glad is of echt veel te koud dan kom je weer stil te zitten.

4. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik zou sowieso niet voor de wii gaan als je al zoiets wilt, ik zou de x-box Kinect doen. Ik heb beide maar de Kinect werkt echt 100x beter! Niet dat ik hem genoeg gebruik want ik moet ook afvallen ;) Maar hij is wel beter dan de wii.

Daarbij zou je iemand in de omgeving kunnen zoeken of af en toe lange afstanden mee te kunnen fietsen/lopen samen met de kids. Kou zou mij niet echt tegen houden, goed inpakken werkt prima. Gladheid wel maar ach, dat is altijd maar tijdelijk en dan kun je de Kinect weer gebruiken ;)
    Misschien is joggen achter de buggy ook een optie? Moet je wel een goede buggy voor hebben met vijfpuntsgordel.
    En mocht je de ruimte in huis hebben, een croshtrainer oid.

5. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Of Insanity o.i.d. dat kan je 's avonds doen als de kleine slaapt.

6. essiegio

essiegio Actief lid

11 jan 2010
    312
    0
    0
    NULL
    zwijndrect
    bij de supermarkt siroop slimpie halen werkt perfekt vriendin is 20 kilo af gevalllen

Deel Deze Pagina