Ha Dames, Ik zit in mijn 2e ronde.....maar ik wil ook wel een aantal kilo's kwijt.....ik weet dat het niet goed is..omdat er dan bepaalde stoffen in je lichaam vrij komen die schadelijk kunnen zijn voor de baby als je eventueel zwanger bent..maar begrijp uit jullie verhalen ook dat de kind pas de 2e maand direct een bloedband heeft met moeder....wat kunnen jullie hierover zeggen
Hallo, Ik ben ook op dieet sinds vorig jaar februari. Ik was zwanger in december en heb gewoon op mijn eten gelet. Je mag gewoon niet te streng dieeten. En zolang ik niet zwanger ben ( of het nog niet weet ) dieet ik gewoon verder.
je moet zeker wel oppassen als je gaat dieten. je cyclus kan er door in de war raken als je te veel afvalt... Ik ben toen 11 kilo afgevallen in 3 maanden tijd en werd ineens elke twee weken ongi.
interresante vraag. Heb ik me ook afgevraagd. Ik ben nu 8 maanden van de pil en wou dus ook niet meer dieten. Het begint nu echter uit de hand te lopen. Ik ben ook ongeveer 6 kilo aagekomen in die tijd, terwijl ik ook alk niet superslank was. Ik had zoiets van : straks ben ik toch zwanfer en dan maakt het minder uit, maar nu het wat langer duurt, wil ik de etra kilo's wel weer kwijt. Gezond eten en meer sporten moet kunnen toch?
Ik denk dat het niet veel kwaad kan als je een normale dieet zou volgen en in plaats van jezelf uithongeren. Als je gewoon oplet met wat je eet
Ik wilde ook graag afvallen en ben bezig zwanger te worden, de gyn vond dit geen probleem. Zolang je maar voldoende eet qua bouwstoffen enzo en geen dieetpreparaten enzo gebruikt. Ik ben lekker gaan sporten en middelzwaar gaan lijnen, dus geen superstreng dieet maar een gematigd dieet waarmee ik wel afval maar niet te snel. Dat laatste kan nl idd je cyclus heel erg beinvloeden...
Grappig dat er toch meer mensen zijn met deze vraag. Had het me ook al afgevraagd. Dacht ook wel dat een gezond eetpatroon en extra bewegen geen kwaad konden.