Hallo allemaal, Het onderwerp zegt het al een tijdtje terug zaten wij met mijn chips te eten uit een chipszak en op het laatst toch allemaal van die gebroken stukjes dus heeft mijn man dat zo via de zak in zijn mond gegooid opeens hoorden we krakkk er zat dus een soort steentje in de zak waardoor een stukje tand is gebroken van mijn man... dus ik heb een klachtenbrief en de chipszak met het steentje er in opgestuurd naar het bedrijf die hebben het steentje naar het labarotorium gestuurd het was onstaan door de smaakstoffen ofzo... Nu hebben zij mij verteld dat ik een brief moet opstellen en daarin moet aangeven wat we van hun verwachten dus wat mijn man eigenlijk wilt... Kunnen jullie mij advies geven wat ik erin moet zetten ik bedoel het is toch hartstikke zonde dat er een stuk van zijn kies kapot is gegaan.
Vergoeding van de kies de gemaakt moet worden? Een excuss brief lijkt me ook wel op z'n plaats. Succes ermee!
vergoeding van de kies en ook er iets in zitten naar schade aan die kies voor in de toekomst of zo? Ik ken er niks van, maar ik zou er eerst goed over nadenken... En misschien eens vragen aan een advocaat of zo, dat je zeker er niks fout in zet waardoor je naar je vergoeding kan fluiten...
Hoi saar een vriendin die heeft mij ook gezegd dat we moeten vragen om een vergoeding voor het laten maken van de kies maar ook een extra vergoeding voor de pijn enzo ik bedoel voor dat dit is gebeurd
neee joh ik zou meteen een vette schade vergoeding eisen , gewoon zeggen dat je man nu geen chips meer durft te eten en er psychisch onder lijdt.
hahahahaha! Tegenwoordig doen veel mensen dat trouwens wel.. Wat was dat laatst nog, een vrouw die ziekelijk jalours was geworden op de buren omdat hun bij de postcode loterij WEL een prijs hadden gewonnen en zij niet, omdat ze geen lot had.. En toen had ze dan maar de postcode loterij aangeklaagt whahaha!
Ik heb ooit is glas in m`n lasagne van de ah gehad. M`n mond kapot. We hebben de lasagne terug gestuurd met het glas. Weet je wat ik kreeg. Een cadeau bon van 10 euri van de ah.
Maar wel de zaak verloren ..... Schrijf een brief en doe daar de rekening van de tandarts bij, die zullen zij moeten betalen.
en daar heb je nieuwe lasagne van gekocht? jeetje levensgevaarlijk glas, ik had laatst een stukje blauw plastic in een potje baby-voeding... ik kreeg per post twee potjes ervoor terug, ja alsof ik die nog durfde te geven hihi
Nou das lekker zeg lasagne met een stuk glas en dat ze je dan maar 10 euro geven sorry maar dat vind ik weinig hoor.. En ja ik had ook een hele tijd terug gehoord van een vrouw die haar poes had gewassen en dat ze haar poes in de magnetron heeft gedaan om hem/haar te laten drogen dus haar poes is om het leven gekomen en ze heeft het fabriek van de magnetron aangeklaagd van er stond niet in de bijsluiter dat we er geen dieren in mogen stoppen en ze heeft echt een boel van geld gekregen... hoe raar kunnen mensen zijn ff je poes in de magnetron
Werkt je man? En verzuimt hij door dit 'ongeval'? Dan kan zijn werkgever de verzuimkosten verhalen op de chipsfabrikant.
ja Booey toen ik het eerst hoorde dacht ik van nee joh dat doe je toch niet maar het is echt vaan een paar jaar terug had het op school van een docent gehoord en er zijn veel mensen die het ook hebben gehoord via tv en kranten enz
Ik zou in ieder geval de kosten van de tandarts willen hebben én de tijd dat je man niet op zijn werk kon zijn ivm dit incident.. Dat is het minste wat ze kunnen vergoeden toch?
wat een belachelijk antwoord. het is bijna beledigend! ze kunnen de zaak uitzichzelf netjes afhandelen, en aanbieden om de kosten te vergoeden van schade aan de kies. nu ze erom vragen zou ik heel duidelijk aangeven dat je dit niet netjes vind. en eventueel advies in gaat winnen via de consumentenbond. het bewijsmateriaal hebben ze al, dat is jammer. succes ermee
Ja, een leven lang chips en dan graag verschillende smaken! Maar even serieus, denk inderdaad goed na voordat je de brief stuurt, want eenmaal 'een tegoedbon' ontvangen, kun je niets meer van ze verwachten. Wees niet te bescheiden, het is toch schandalig dat je man zijn kies breekt! Ik zou sowieso tandartskosten verhalen, maar ook duidelijkheid willen over het vervolg: stel dat je man over een paar maanden weer last krijgt en misschien wel meer behandelingen nodig heeft? Dus ik zou ervoor zorgen dat ALLE schade als gevolg van deze breuk verhaald mag worden. Wees niet bang dat je 'zeurt', zij durven zich ook zakelijk op te stellen, dus waarom jij niet? Tip: niet vragen, maar stellen. (eisen dus) succes! Amber