Moet even van me afschrijven

Discussion in 'De lounge' started by leeuw86, Feb 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Snap het idd ook wel.
    Ze heeft het nu opeen verteld? Zou ik ook wat achter gaan zoeken dan. Waarom vertellen nog als het zo lang geleden is en ze geen contact meer hadden.
    Ik zou het zeker erover hebben met je vriend.

2. noensje

noensje Bekend lid

Jul 25, 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Mijn ervaring: Exen zijn heksen.

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    Nou idd! hij heeft wel meer exen, maar dit gevoel heb ik nog nooit bij 1 gehad!

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    dat zegt mijn gevoel ook:( heb het er wel met hem over gehad. Hij is gelukkig met mij en de kinderen. maar een lekker idee is het niet!

het vervelende is dat ze nu tijdelijk bij een vriend van mijn vriend woont..
    ik zeg ook nooit problemen opzoeken! maar ja hij zal haar wel vaker gaan zien als hij bij zijn vriend langs gaat..... gezellig...

5. noensje

noensje Bekend lid

Jul 25, 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Ja je heb van die vrouwen die het een kick vinden een bezette man te versieren, maar goed zou in dit geval misschien niet zo zijn.
    Ik vind het raar dat ze verteld zwanger te zijn geweest en vraagt om mee te gaan stappen, kunnen ze zeggen 13 jaar geleden wie weet kriebelde het wel weer toen ze hem zag.

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    idd:( bah!

7. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Beetje raar na een half uur zoiets mededelen alsof t niets is... Vaag
    Mijn vriend hoeft t mij nie te flikken om op fb vrienden te zijn met ex en reacties plaatsen, 3mnd,3jr, 13jr of 30jr later... T is een ex dus voelt voor mij echt nie fijn, dan maar jaloers en bekrompen...

Welke reden ze ook had met dat verhaal vertellen, zou erover praten met je vriend wat je dwarszit ;) niet ermee rondlopen !

8. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Wat een rare kwibus die ex. Snap ook eigenlijk niet dat je vriend positief op haar reageert. Positief in de zin van: reageren op haar foto's en met haar op stap willen. Ik vind het namelijk maar een naaistreek dat ze na 13 jaar verteld zwanger van hem te zijn geweest. In beide gevallen, als het waar is én als het niet waar is. Zou behoorlijk verontwaardigd zijn als jouw vriend zijnde dat ze dat toen niet heeft verteld en niets meer met haar te maken willen hebben. Maar goed, that's me. Ik hoop dat hij dat ook snel in gaat zien. Ik snap je gevoel hoor, maar zou me niet al te druk maken, uit dit korte verhaaltje over haar, zie ik geen bedreiging.

9. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik zou er idd met je man over hebben wat voor een gevoel dit je geeft. Neem aan dat hij jou gevoel belangrijker vind dan een contact met zijn ex.
    Niet dat je hem een keuze moet geven, maar neem aan dat als jij je er niet goed bij voelt je man uit zich zelf stopt met het contact.

10. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

Dec 19, 2009
    2,089
    0
    0
    Leg je gevoel uit aan je vriend, en vraag hem om afstand van haar te houden. Is voor hem toch geen reden tot contact met haar hebben. Ik bedoel hij is 13 jaar gelukkig geweest zonder haar, dus nu is ze ook niet echt van toegevoegde waarde lijkt mij.

Of je open bent of niet, dit kan accepteren of niet. Het voelt onprettig. Ik denk zelfs: Waarom mee willen stappen? Waarom op haar foto's reageren? Maar ja wie ben ik.

Bespreek het met hem en leg je gevoel erover uit. En dat je het eigenlijk heel onprettig vind dit contact en haar actie. En of hij afstand van haar wilt houden. Moet ook kunnen, zeker als jij er zo'n rot gevoel over krijgt.

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Als ik me zorgen moet maken over alle vriendinnetjes die manlief vroeger had.....

Ik snap je wel vwb het samen gaan stappen, dat zou ik zelf niet zo leuk vinden. Stappen met vrienden vind ik toch weer anders. Nu zou ik dat gewoon met hem bespreken, hou het dicht bij jezelf. Verbied het hem niet want dan gaat hij het straks stiekem doen. Met praten kun je ook een hoop bereiken.

12. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    al die andere vriendinnetjes van hem doen me helemaal niks, dit ben ik ook niet gewend van mezelf. het is gewoon het hele verhaal bij elkaar wat ik zo vreemd vind.

hem vertrouw ik wel, dat is het niet. we zijn erg gelukkig samen!
    Hij zegt ook dat als ik me er zo rot onder voel hij niet meer naar die vriend gaat waar dat meisje dus tijdelijk bij in woont, maar vind ik ook zo sneu voor hem.. hopelijk is die meid daar snel weg! blegh raar mens.

Mijn vriend is wel te vertrouwen hoor, maar het is gewoon geen lekker gevoel als je het idee hebt dat iemand anders hem wilt, helemaal als die al met vreemde verhalen aan komt zetten, net vrijgezel is en ook nog een ex is..
    Ik laat hem altijd vrij, hij gaat gewoon op stap met vrienden, 1x in het jaar een weekend weg met vrienden, jaloers gedrag heb ik niet, maar nu! ik weet ook niet wat me bezield;)

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik zou ook not amused zijn en hetzelfde denken als bovenstaande
    Sommige zeggen wel " is 13 jaar geleden"
    Maar als jullie vent thuis komt met het verhaal : " schat, ik kwam m'n ex tegen en ze vertelde dat ze destijds zwanger van me was. Ze is nu pas weer vrijgezel, vroeg of ik mee op stap ging, en voegt me toe op Facebook, en woont in bij een van m'n vrienden dus zal haar vaak gaan zien"

Eeeeuuuuh, als je DAT niet erg vind weet ik het ook niet meer :( :( Ik zou het serieus vreselijk vinden..

14. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

Sep 13, 2011
    2,088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik zou ook de kriebels krijgen hoor!

Ik ben zelf bevriend met de ex van mijn man sinds een half jaar! We hebben altijd slechte verhalen gehoord over elkaar en dus een slecht beeld gevormd, ik reageerde op facebook op haar geweldige trouwjurk en toen begon het kletsen en we zijn niet meer gestopt! Haha, z kan het ook, maar dit is wel gebaseerd op openheid en eerlijkheid! En we zijn dus allemaal getrouwd.

Je kunt een aantal dingen doen...
    Nodig haar eens uit bij jullie of ga mee naar die vriend! Misschien valt ze hartstikke mee in het echt, en daarbij, ik weet niet of je mensenkennis hebt, maar zo kun je ook eens zelf kijken wat ze wil en kan zij zien dat ze geen kans maakt! ;)
    Aan de andere kant kun je het ook laten gaan. Je vriend is duidelijk eerlijk tegen je! Maar... Vertrouw hem dan ook echt en laat dat merken, zo blijft hij eerlijk!
    Blijf wel praten als je iets dwars zit, zo blijft de eerlijkheid tussen jullie ook goed!

Succes

15. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ja idd! Ik zou dit echt niet willen! Wie weet hoe sluw deze meid is..

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Je kunt HEM wel vertrouwen, en dat ie gelukkig is met jou en de kinderen, maar dat weerhoudt sommige vrouwen er niet van om het toch te proberen. En ook al is iemand supergelukkig thuis, als je gebombardeerd wordt met flirterij, dan wordt het toch heel moeilijk...
    Als je vriend je gevoel begrijpt, dan kun je bijvoorbeeld met hem afspreken, dat hij daar niet heen gaat als zijn vriend niet thuis is. Niet vanwege hem, maar omdat je bang bent dat ZIJ rare dingen gat uitproberen. En dat je je ook al onprettig voelt bij het idee, dat zij hem gaat bespringen, ook al duwt hij haar van zich af.
    En als ie zegt: Dat zal ze niet doen, vraag hem dan maar eens waarom ze begint over een miskraam van 13 jaar geleden.

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Net het verhaal aan mijn man vertelt en die zegt dat je tegen die ex had kunnen zeggen, dat het ongepast is om met zulke informatie te komen, zeker gezien die informatie destijds niet belangrijk genoeg was om te melden. Wat er 13 jaar geleden tussen haar en je vriend is gebeurd, ligt in het verleden en is niet meer relevant. Jij en je gezin zitten hier niet op te wachten.

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nou, ik krijg er al een naar gevoel bij als ik het van jou lees.
    Gebeurd is gebeurd natuurlijk, maar waarom kom je daar dan nu mee? Het voegt toch niets toe, om dit nu nog te weten?

Ik zou je man je gevoel duidelijk maken, want anders blijf je hier mee lopen.

Edit: leg wel uit dat je hem wel vertrouwd, maar dat je gevoel bij haar ligt. Sommige vrouwen zijn gewoon niet te vertrouwen, en dit gevoel krijg ik ook bij vrouwen die na 13 jaar ineens zwanger waren.

19. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ja idd, mee eens!

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik zou me er ook niet druk over maken, was voor jouw tijd. Mijn man had enige jaren geleden ook ineens een ex aan de lijn, die beweerde dat hij de vader van haar zoon was. Ik zei "prima, als jij zijn vader bent is dat zo en moet je voor hem zorgen, maar zíj krijgt jou niet terug" :) uiteindelijk bleek het chantage te zijn omdat ze hem terug wilde, het was zijn kind niet. Maar ook toen we dat wel dachten heb ik daar niet wakker van gelegen. Wat gebeurd is, is gebeurd.

Share This Page