Moet even van me afschrijven

Discussion in 'De lounge' started by leeuw86, Feb 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Maak je er niet te druk om meid.. Hij heeft voor jou gekozen en heeft kids met jou. Snap dat je afentoe onzeker kan worden, maar is volgens mij niet nodig!

2. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Waarom opeens contact na 13jaar?
    Ze is pas vrijgezel,vertelt binnen een half uur dat ze zwanger was van em en wil met em uit. Nou dank je de koek koek,weg met dat mens!

Met die zin van Gijsje ben ik het 100% eens en dat is ook wat ik tegen mijn man zou zeggen.. Dat je hem wel vertrouwd, maar haar niet!

Zou ik ook niet doen..

Gr.
    Carlien

3. Apenijn

Apenijn Bekend lid

Dec 17, 2012
    741
    0
    0
    +1 !!

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ook al is het 13 jaar geleden kan het toch goed begrijpen je er even een naar gevoel over krijgt als je zo iets te horen krijgt
    denk dat ik ook zo had gereageerd
    begrijp je volkomen dit moet je toch weer even verwerken

5. flerk

flerk Niet meer actief

ik snap je gevoel ook. Ik vind het nogal grenzeloos gedrag van de ex, om het zo snel te vertellen en vervolgens het contact aan te willen zwengelen (FB, uitgaan). Zelfs al heeft ze niets kwaads in de zin, ieder fatsoenlijk mens bedenkt toch dat als hij een partner heeft, dat ze dan wat afstand houdt. Het feit dat ze geen rekening houdt met jou vind ik alarmerend, hoe betrouwbaar je vriend ook is. Trouwens, hij laat het zich wel aanleunen. Laten we de mannen niet altijd als de 'onwetende onschuldige' beschrijven, ze zouden het zelf misschien ook niet leuk vinden als het andersom was geweest. Een goed gesprek met je vriend lijkt me op zn plaats, afstand tussen haar en hem ook.

6. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,972
    2,266
    113
    Female
    helemaal mee eens!

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    hij heeft wel meer exen.. daar heb ik nooit een raar gevoel over gehad. ik heb niet voor niks zo'n vreemd gevoel bij deze. dit klopt niet!

ik heb het er met hem over gehad, hij begrijpt niet zo goed waar ik me druk over maak. :( ik zei hem dat ik het hier geplaatst heb en dat veel meiden het met me eens zijn. zijn antwoord: tsjah dat is een vrouwenforum he..

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    tsjah dat klinkt wel leuk, maar als hij bij zijn vriend op bezoek gaat zit zij er ook gezellig bij. bij dat idee zit ik niet lekker thuis

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    nou ik heb echt geen behoefte om mee te gaan, ik heb fotos van dr gezien op fb en die zeggen genoeg! past precies bij het beeld wat je erbij krijgt. type aso.

ik vertrouw hem zeker wel, hij weet hoe ik hierover denk en ik weet ook dat hij niks van haar wil.
    het is alleen erg jammer dat ze nu bij die vriend in woont en hij haar vaker zal zien.

ik heb heel sterk het gevoel dat ze iets van hem wil. en niet iedereen maakt het wat uit dat er een vrouw met kinderen thuis op hem wacht

10. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    Ik zou zeggen als je die vriend wil zien komt ie maar hierheen zolang zij daar woont en dat met fb zou ik ook absoluut niet mee eens zijn en samen opstap al heeeelemaal niet.
    Maar ja wij gaan zoizo niet zonder elkaar opstap want dat vinden we zoizo raar.
    mijn man zegt altijd die wie alleen opstap willen zoeken wat want alleen uitgaan drank erbij en dan een paar vrienden onder elkaar gaan toch een beetje an de gang met vrouwen helmaal als er vrijgezellen vrienden tussen zitten en dat gaat 9 van de 10 x mis want vrouw thuis komt er toch niet achter. Zo ook andersom natuurlijk met vrouwen wie alleen opstap gaan die krijgen lekker aandacht van mannen en dat vinden de meeste vrouwen wel leuk dus ja.

Nou zijn wij ook allebij best jaloers hoor haha mijn man helemaal, er hoeft ook echt geen vreemde man na mij toe te komen als we uit zijn want dan gaat ie an het vechte als ie wat op heb.
    Gelukkig gaan we bijna nooit meer uit haha.

11. vinisa

vinisa Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    4,346
    1
    36
    Precies wat ik denk!

12. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

het kan zijn dat je vriend in een gesprek aangaf dat hij nu 2 kindjes heeft met jouw, en dat ze daar geschockeerd van was, en gereageerd heeft met dit verhaal.
    het klinkt (als een relatie net uit is van haar) dat ze enige houvast zoekt?
    waarom zit ze eigelijk bij die vriend, en heeft ze daar dan nu iets mee?
    hoe dan ook als ze weet dat jouw vriend een gezin heeft vind ik het ongepast om een man dan mee uit te vragen "als vrienden onderling"
    ik zou me er ook niet prettig bij voelen, en in de gaten houden of er ook persoonlijke gesprekken zouden worden gevoerd op facebook etc...

13. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

Feb 9, 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit.

14. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    2,951
    0
    36
    Veluwe
    Phoe, ik hoop dat jullie samen iets kunnen verzinnen voor deze situatie. Ik zou me er ook alles behalve goed bij voelen...!!

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hebben jullie nog gepraat? Of vind hij het nog steeds onzin?
    Mannen ;)

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik zou er nog eens over praten wat voor gevoel dit jou geeft. Mijn vriend zou er dan echt mee stoppen omdat hij zo'n situatie echt niet de moeite waard vind om mij een rotgevoel over te geven. Het is niet dat je vraagt een vriendschap op te geven, dat contact heeft geen toegevoegde waarde nl. Ze kennen elkaar amper meer. Mijn vriend zou er geen nut in zien omdat ineens weer aan te halen en nieuw leven in te blazen en al helemaal niet als ik mij er niet lekker bij voel.

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    Hij vind het nog steeds onzin.. en ik praat er de eerste dagen maar niet meer er over want hij vond me zeuren;) en tsjah ik wil wel dat hij alles zegt tegen me, niet dat hij zn mond maar houd omdat ik anders weer begin te "zeuren"

Ik ben er nu ook wel rustig onder, het rotgevoel zal wel weer flink aanwakkeren als hij erheen gaat. alhoewel hij nu wel 3x zal nadenken voordat hij heengaat omdat hij weet hoe ik erover denk:)

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0

19. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Meis, ik snap heel goed (en heel veel vrouwen zo te lezen) dat dit je dwars zit. Dat zij over een eventuele miskraam van dertien jaar geleden begint, vind ik heel raar...en zeker als ze het zoveel jaar geleden schijnbaar niet eens tegen hem wilde vertellen of de moeite waard vond om het te laten weten. Ik vind het ook raar dat ze vraagt of hij mee gaat stappen. Was zij echt de gene die aan hem vroeg of hij meeging, of was dit een id van die vriend van je vriend en vroeg hij of hun allebei meegingen? En waarom reageerd hij op haar foto`s, als hij weet dat jij dit allemaal niet leuk vind? En waarom moeten ze uberhaubt vrienden worden op fb? Zou idd in de gaten houden of ze daar niet nog meer gesprekken voeren. Jammer dat je vriend dit als zeuren ziet want het is iets waar jij moeite mee hebt. Ik weet niet hoor..maar ik vertrouw die meid/vrouw ook niet...en je hoeft echt geen jarloerstype te zijn om hier een naar gevoel bij te krijgen.

Dikke knuffel!!!

20. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Die van mij zegt altijd, exen zijn niet voor niks exen. Dat is gewoon klaar.
    Hij zou ook nooit op zoiets in gaan.
    En als ik zou aangeven dat het mij een gevoel gaf, dan koos hij voor mijn gevoel. En zo hoort het ook vind ik.
    Jij bent toch zijn partner en zijn gezin?

Een raar verhaal van haar waar ze zo ineens mee komt. En dan ook zo uit de lucht komt vallen.
    Maar vind het ook vreemd van jouw vriend dat hij niet rekening houdt met jou.
    Lastig allemaal...

Succes!!

Share This Page