Als ik eerlijk ben, je doet nu wel iets dubbels. Je voelt je er rot onder en je vriend biedt aan om daar rekening mee te houden. Vervolgens vind je dat sneu voor hem. Had je niet gewoon moeten zeggen dat je het inderdaad prettig zou vinden als hij daar niet meer naartoe gaat zolang zij daar woont en dat zijn vriend meer dan welkom is bij jullie? Want zo is het toch?
Ik denk dat je vriend oud en wijs genoeg is om daar niet meer langs te gaan tot dat zei weg is. Hij weet vast dat jij je daar ook niet prettig bij voelt en wilt ook rekening met jou houden toch!?
klopt het is ook dubbel, ik wil niet zo'n kreng zijn dat hij daar niet heen mag van mij, ook al bied hij het zelf aan... vanmiddag heb ik hem gezegd dat hij dr maar moet verwijderen van fb en ik wil niet dat hij daar heen gaat zolang zij daar woont. het was eerst niet zon gezellig gesprek maar hij stemde ermee akkoord. Dan ben ik maar een bitch die dr man dingen verbied, mijn gezin gaat voor!
Tja, we kunnen niet iedereen tevreden houden. Soms moet je goed voor jezelf opkomen. Ik vind het sterk wat je gedaan hebt. (en nu loslaten...)