Hoi Meiden, Sorry maar ik moet echt even van me afschrijven want ik ben er op het moment zo ontzettend klaar mee. Ik werk momenteel 40 uur omdat er bij mijn vorige baan geen toekomst inzat en mijn uren naar beneden gingen en we daar niet mee uitkomen. Nu werk ik als intercedent wat ontzettend veel stress met zich mee brengt en het feit dat ik gewoon geen fijne collega's heb en het gevoel heb dat ik alles verkeerd doe. Ik weet van mezelf wat ik kan maar dat lukt me hier gewoon niet! Ik kan niet mijn eigen werkwijze hanteren en dat zit me erg dwars. Ook wil ik gewoon 32 uur werken maar momenteel is het zo moeilijk om iets te vinden maar elke dag wordt het erger. Het huishouden lukt me gewoon niet, ik mis mijn kinderen gigantisch, het zit me dwars dat mijn zoontje nooit met iemand af kan spreken omdat ik zoveel werk, het wordt me gewoon allemaal te veel. Ik zit al aan de antidepresiva omdat ik het allemaal niet meer trek en tegen een depressie aan zit en nog wel meer ellende. Pff hoe moet ik dit aanpakken hoe krijg ik dat huishouden voor elkaar? Ik heb gewoon geen zin om elke avond het huishouden te doen maar ik weet dat het gewoon moet maar hoe??
HOi, Nee ouderschapsverlof gaat niet want als ik het goed heb kan je dat pas opnemen als je een jaar ergens in dienst bent. Daar heb ik inderdaad ook al aan zitten denken.
huishoudelijke hulp nemen Je verwachtingen bijstellen je zoontje eens laten afspreken op bv zaterdagochtend
In -en uit blijven ademen. Voelen en voel dan vooral waarom je het allemaal niet meer kunt redden. Ga naar de huisarts en bespreek dit, anders ben je straks nog verder van huis. Sterkte