Zijn al die meidenbroeken zo laag uitgevallen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door wendyw80, 9 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Zoals de titel al zegt,klopt het dat broeken tegenwoordig zo laag zitten
    of doe ik iets verkeerd misschien?

Ik kan voor de oudste geen enkele fatsoenlijke broek meer vinden.
    En dan shop ik voornamelijk bij C & A,H&M,V&D en Bonprix/Wehkamp.

Als ze 's ochtends is aangekleed ziet het na 10 minuten er al niet meer uit.
    Loopt ze hier door de kamer met zo'n bouwvakkersspleet.:D
    En dan heeft ze meestal een longsleeve aan die een maat groter is zodat het wat ruimer valt maar als ze dan gaat zitten hangt dat shirt halverwege
    haar rug en zie je een mooie spleet.

Ik vind dat zo slordig staan maar weet niet wat ik nu verkeerd doe.
    Of ik moet de verkeerde broeken kopen.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja ik heb precies hetzelfde, hier ook altijd een bouwvakkersspleet. En vooral als ze dan met de fiets naar school wilt, gelukkig heeft ze nu een wat langere jas want het was echt geen gezicht.

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hebben ze wel een hemd aan? Een longsleeve blijft hier ook nooit zitten maar goede hemden wel eerst in de onderbroek en dan in de broek

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hier hetzelfde probleem. Ik denk dat het gewoon de mode is op dit moment. Voor volwassenen was het tot voor kort ook best lastig om een wat hoger gesloten broek te kopen (in een normaal model). Hopelijk verandert dit snel. Bij peuters is het alleen maar onhandig.

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Dacht dat het aan de bouw van mn dochter lag..
    Gister een broek bij c&a gekocht die wat hoger is! Echt tot dr navel

6. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Die van mij heeft wel een hemd aan maar maakt weinig verschil.
    En een shirt een maat groter lukt wel maar een hemd een maat groter nemen zodat hij wat langer valt gaat niet omdat de bandjes dan afzakken.
    Net wat Umm85 zegt ik ben blij dat ze voor de winter een wat langere jas heeft want anders liep ze iedere keer met een blote rug.
    Thuis kan ik die broek wel iedere keer ophijsen maar vind het ook vervelend als ze naar school moet.
    Vind het zo onverzorgd.

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Wij hebben broeken van de Hema die goed zitten en één van de V&D.
    't is altijd passen en dan ook zorgen dat ie bij de taille precies goed zit.

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier hetzelfde probleem. Het is moeilijk om broeken te vinden die hoger in de middel zitten en niet superskinny zijn. Onze meid heeft een normale gezonde bouw, waardoor broeken om de bovenbenen gauw te smal zijn en de taille veel te laag. Helaas schijnt dat op het moment mode te zijn...;)

9. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Hier geen last van, maar mijn dochter heeft kleine billen en is erg smal, misschien dat dat scheelt. Zij draagt de (super) skinny 's van H&M, next en mexx. Ik vind het juist lastig een broek te vinden die smal om haar heupen en billen zit. Maar ik kan me voorstellen dat kinderen met een normale bouw daar wel last van hebben. Volgens mij zitten de broeken van Mexx die mijn dochter heeft iets hoger dan de anderen.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    bol buikje - geen billen: Iedere broek levert een bouwvakkersbilspleet op ;) . Ook broeken die op of boven de navel sluiten... Dus tja, ik geloof dat hier niet aan de broeken ligt ;) even afwachten tot ze wat meer de lengte inschiet.

11. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Hier ook totaal geen billen en, ik geloof, wel een beetje een buikje, maar ze heeft toch echt wel goed zittende broeken. :)

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mijn dochter heeft er ook nogal snel last van. Tja, bol buikje en bolle billen :p Ondanks de elastieken aan de binnenkant en hemd in de broek.

Maar ik ben al blij als ik een broek vindt, die goed past en een beetje leuk valt en niet zo'n suf model..
    De smallere stretch modellen van Mexx zitten haar het best.

13. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Hier hetzelfde probleem. Hema gaat redelijk als ik een maat groter koop voor mijn dochter. En Fransa, maar ik heb geen idee waar dat (nu nog) verkocht wordt.

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.813
    4.193
    113
    Ik heb nu een paar broeken van name it en van de wibra, die hebben dit probleem gelukkig niet. Had er hiervoor ook last van

15. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Oh ja, name it heb ik in het verleden ook wel eens gekocht voor mijn dochter. Die waren toen ook prima. Hier is btw de oplossing: jurkjes en rokken dragen. Mijn dochter heeft een hekel aan broeken dragen.

Deel Deze Pagina